Enquesta de mobilitat al Puigberenguer

Al l’inici del mes de Març passat, la comissió de mobilitat de l’AMPA vàrem realitzar una enquesta via web a les famílies de l’escola per tal de conèixer els patrons de mobilitat de les famílies i, alhora, veure l’interès de la proposta d’iniciar una prova pilot del servei de monitoratge en bus urbà.

Vàrem obtenir un retorn de 142 famílies, el que representa el 41% de les 347 famílies de l’escola.

Volem destacar que, la proposta del servei de monitor a l’Autobús Urbà, el 58% de les famílies que han respòs a l’enquesta mostren interès en fer-lo servir. Per
tant, constatem que hi ha un número suficient que justificaria impulsar aquest servei.

A continuació podeu visualitzar els resultats obtinguts de les diferents preguntes realitzades:

Alumnes de 5è i 6èUsuaris i usuàries del BUS URBÀ

Interès pel BUS Urbà