#JOEMQUEDOACASA: L’ESCOLA US DESITJA BONES VACANCES A TOTHOM!

Aquest curs, dedicat a les Dones en la Història, vam començar-lo omplint amb gomets de colors el mural d’inici de curs ja que, per a nosaltres, l’escola és com un full en blanc on cadascú hi posa el seu punt de color i precisament, aquest temps tan especial que ara acabem, hem vist com les llars d’arreu s’omplien de l’arc de Sant Martí, plens d’esperança que tot aniria bé.

És així com, a continuació us convidem a gaudir d’aquest vídeo de la creació conjunta del mural on, d’una forma màgica, els punts de color inicial, esdevindran els colors del primer arc de Sant Martí del curs 20-21.

BONES VACANCES A TOTHOM!