CARNESTOLTES

Ja s’acosta Carnaval!
Aquest any, la temàtica del Carnestoltes infantil de Manresa són les civilitzacions. I el Puigberenguer s’ha fixat en l’antic Egipte a l’hora de dissenyar la disfressa. Amb l’objectiu de tornar a fer una rua multitudinària el proper diumenge 3 de març al matí, us proposem que us apunteu a la festa.

Com podeu encarregar les disfresses?

Fins dijous, ho podeu fer a través de l’aplicació TPV ESCOLA. El pagament de la disfressa, que té un preu de 7 euros per persona, es realitzarà en el moment de fer la inscripció.
Si no teniu instal·lada l’app, també podeu apuntar-vos al llistat que trobareu al despatx de l’AMPA tant dimecres com dijous de 16.30 a 17.30 h. Caldrà que indiqueu el número de disfresses que voleu i la talla. En aquest cas, el pagament es realitzarà quan es lliuri el material, durant els tallers per aprendre a confeccionar els vestits. Aquestes sessions tindran lloc els dissabtes 9 i 16 de febrer de 10 a 13 h al menjador de l’escola.

Animació durant la rua

La sortida de la rua del Carnestoltes infantil tindrà lloc el diumenge 3 de març a les 11 del matí des del carrer d’Alfons XII. Durant el recorregut, els Egipcis del Puigberenguer ballarem tot fent aquesta senzilla coreografia del grup The Bangles.
La podeu veure en aquest vídeo i començar a practicar!