ELS NOMS DE LES CLASSES

Els noms de les classes enguany tenen els de dones que fan o han fet història en el món.

En el vestíbul de l’escola tenim un mural on presentem a aquestes dones,  però si voleu saber qui són i en què han destacat, podeu demanar als alumnes de les seves aules que de ben segur que us ho podran explicar molt bé!

P3 A: Pilarín Bayés

P3 B: Joana Raspall

P4 A: Jane Goodall

P4 B: Malala  Yousafzai

P5 A: Ona Carbonell

P5 B: Ashley Fiolek

1r A: Núria Picas

1r B: Asha Miró

2n A: Valentina Tereshkova

2n B: Carme Ruscalleda

3r A: Teresa de Calcuta

3r B: Frida Kahlo

4t A: Anna Frank

4t B: Diane Fossey

5è A: Hellen Keller

5è B: Rosa Parks

6è A: Cleopatra

6è B: Greta Thunberg

 

FESTA D’INAGURACIÓ DEL CURS 2019/20

El passat divendres 20 de setembre, tota l’escola vam celebrar alegrement  l’inici d’un nou curs. Com cada any, la festa la van organitzar totes les nenes i nens de quart curs.

Com ja sabeu, enguany tots els grups-classe de l’escola porten el nom d’una dona destacable de la societat actual o històrica. Així coneixerem les grans gestes que varen fer i entendrem millor el paper de la dona al nostre món.

Per tal d’introduir aquesta interessant i motivadora temàtica, els alumnes de quart van organitzar un concurs per a tots i totes. Va estar divertit.. El premi va ser gaudir d’un bon berenar al pati.

 

CANTEM PEL PLANETA

I per concloure la setmana que hem dedicat a salvar el planeta, sumant-nos a la Vaga per la Terra, els alumnes de 5è, després de manifestar-nos amb la resta de companys de Cicle, us volem mostrar l’adaptació que hem fet al català de la cançó “Do it Now – Sing for the Climate”. Desitgem que en gaudiu i el nostre missatge vagi molt més enllà, per fer d’aquest, un món millor.

SETMANA DE LA VAGA PER LA TERRA

Avui 27 de setembre s’ha celebrat a tot el món, la Vaga per la Terra. Un fet que ha propiciat a tothom a pensar i reflexionar sobre què podem fer per ajudar al nostre planeta a solucionar la problemàtica mediambiental en la que estem immersos.

A l’escola, els alumnes de Cicle Superior van decidir sumar-se a aquesta iniciativa mundial i al llarg de tota la setmana han realitzat diverses activitats on han reflexionat i treballat aquesta temàtica.

A continuació podeu veure una mostra d’allò que han fet. #earthstrike

 

PRIMER DIA DE CINQUÈ

El dijous 12 de setembre va començar el curs escolar. Aquest any, els alumnes de 5è, a l’arribar i després de pujar un moment a classe, van baixar al pati per fer una gimcana fotogràfica: van fer fotos amb valors a les mans, es van ordenar per dates d’aniversari, van fer paraules amb el cos i als seus somriures.

Amb tot això, han començat a decorar les aules del nou cicle i, de ben segur, durant el curs les seguiran omplint de molts treballs i altres activitats engrescadores.

VINE A L’ASSEMBLEA DE L’AMPA!

El proper divendres 27 de setembre tindrà lloc l’assemblea general de l’AMPA al menjador del centre. La reunió començarà a les 17 h i es tractaran diversos temes d’interès per totes les famílies de l’escola: s’explicarà què és l’AMPA, s’aprovarà l’acta de l’assemblea anterior, es detallaran les activitats realitzades el curs 2018-2019, s’exposarà l’estat de comptes i el balanç del curs passat, s’escolliran els càrrecs de la juna, s’aprovarà el pressupost i les inversions per aquest curs i es plantejarà una nova manera de col·laborar amb l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes.

Durant l’assemblea hi haurà servei de monitoratge pels nens i nenes de les famílies que assisteixin a la reunió. I mitja hora abans, a les 16.30 h, hi haurà una xocolatada solidària al preu d’un euro.

Enguany s’ha optat per convocar l’assemblea en divendres per propiciar una major assistència de les famílies. Us hi esperem a tots i a totes!

En aquesta assemblea s’elegirà la nova junta de l’AMPA pels propers dos anys. Si algú està interessat a entrar-hi o a presentar una candidatura alternativa, cal que es posi en contacte amb l’AMPA.

BENVINGUTS AL CURS 2019-20

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 2019-20!!!

L’escola és com un full en blanc… I aviat descobrireu perquè i com ho podem canviar!

 

 

 

 

 

 

 

 

El dia 12 de setembre ens retrobem amb alegria i il·lusió per iniciar junts un nou curs.

Zumba per pares i mares

El curs comença i l’activitat de Zumba també!!!

El proper dilluns 16 de setembre  comença l’activitat de zumba. Serà de 20:15-21:15 al vestíbul de l’escola.

 

El preu de l’activitat dependrà del número de persones inscrites a l’activitat.Us animem a apuntar-vos a l’activitat!!! Veure video.

GRÀCIES JOAN

El Joan Carrió, mestre jubilat de l’escola, ens ha fet donació d’aquesta aquarel·la.

Si la voleu veure la tenim penjada al vestíbul de l’escola.

Moltes gràcies Joan.