TORNA LA PIRAGUADA

Aquest diumenge, torna la piraguada del Puigberenguer! Es tracta d’una activitat lúdico-esportiva organitzada per l’AMPA molt arrelada a l’escola.

A partir de les 10.30 h podreu navegar en canoa pel llac del parc de l’Agulla. Recordeu que no cal saber anar en kayac, sinó només tenir ganes de passar-ho bé!

L’activitat és oberta a tots els nens i nenes de l’escola: els més petits caldrà que vagin acompanyats d’un adult, mentre que els més grans podran pujar-hi sols, sempre seguint les indicacions dels monitors. Cal portar roba de recanvi per si un cas.

Les inscripcions, que tenen un preu d’un euro, s’han de fer abans de divendres 31 de maig en aquest enllaç.

EL METRE CÚBIC

Els nens i nenes de 4t hem treballat el metre cúbic. Hem construït el metre cúbic i amb uns envasos que vam portar de casa hem intentat esbrinar quants litres hi caben.

VISITA A LA BIBLIOTECA DE L’ATENEU

Aquest dimarts, dia 19 de març hem anat a visitar la biblioteca de l’Ateneu, situada al barri Les Bases de Manresa.

Allà ens van explicar com poder aconseguir el carnet, per tal de poder agafar llibres i contes, pel·lícules, CDS de música i poder treballar als ordinadors de la biblioteca.

Després, vam baixar a la planta infantil, on vam poder veure els contes i revistes adreçats a la nostra edat.

Finalment, les responsables de la biblioteca ens van explicar un conte molt divertit «Els calçotets de l’ós blanc».

I per últim, vam tenir uns minuts per poder mirar els contes que nosaltres volíem.

STORYTELLER

El passat divendres 22 de març ens va venir la Rebecca a explicar-nos contes en anglès.

Va ser molt divertit i enriquidor!!!

COLÒNIES 5È

Els alumnes de 5è ja han arribat a la casa de colònies.

Al matí han fet la visita a Tarragona amb molt bon temps.

De ben segur que gaudiran de la seva estada a Tamarit.

VISITA A LA SAGRADA FAMÍLIA

El divendres 10 de maig, els alumnes de 6è van anar a visitar la Basílica de la Sagrada Família de Barcelona. Allà van poder veure en persona tot el que, prèviament havien treballat a l’aula sobre Antoni Gaudí i la seva obra més coneguda. A les imatges podeu veure que va ser un bon dia on, a més d’aprendre un xic més sobre el Modernisme, també van poder gaudir del bon temps i els companys, durant el dinar al Parc de Joan Brossa.

VISITA DE L’ESCRIPTOR I LLIBRETER ORIOL CANOSA

Els alumnes de 5è han tingut la sort de rebre la visita de l’escriptor Oriol Canosa. Aquest any llegeixen un llibre seu a l’àrea de Castellà “El islote de los perros”. L’Oriol els va fer una bona introducció per a poder començar el llibre de manera més engrescadora.

De ben segur que els agradarà!