FESTA D’INAGURACIÓ DEL CURS 2019/20

El passat divendres 20 de setembre, tota l’escola vam celebrar alegrement  l’inici d’un nou curs. Com cada any, la festa la van organitzar totes les nenes i nens de quart curs.

Com ja sabeu, enguany tots els grups-classe de l’escola porten el nom d’una dona destacable de la societat actual o històrica. Així coneixerem les grans gestes que varen fer i entendrem millor el paper de la dona al nostre món.

Per tal d’introduir aquesta interessant i motivadora temàtica, els alumnes de quart van organitzar un concurs per a tots i totes. Va estar divertit.. El premi va ser gaudir d’un bon berenar al pati.