INICI ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

HOLA FAMÍLIES,

US RECORDEM QUE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS A L’ESCOLA COMENCEN EL PROPER DILLUNS DIA 3 D’OCTUBRE DE 2011.

EL CURS DE NATACIÓ AL C.N. MANRESA (PISCINA MUNICIPAL) COMENÇA EL PROPER DISSABTE DIA 1 D’OCTUBRE DE 2011 A LES 11:15.

TOTS ELS INSCRITS/ES A LES ACTIVITATS QUE ES FARAN TENEN PLAÇA. ELS DEL CURS DE NATACIÓ TAMBÉ, I ÉS PER AIXÒ QUE QUI VA TRIAR DISSABTE, COMENÇA AQUESTA SETMANA.

US ADJUNTEM LA GRAELLA DEFINITIVA AMB LES ACTIVITATS I ELS ESPAIS ON ES REALITZARAN I UNA PETITA DESCRIPCIÓ DE “QUÈ CAL PORTAR” A CADA ACTIVITAT.

RECORDEU QUE EL PAGAMENT DE LES MATEIXES ES FARÀ MITJANÇANT CÀRREC AL NÚMERO DE COMPTE INDICAT A LA INSCRIPCIÓ I DE LA SEGÜENT MANERA:

EXTRAESCOLARS DE L’ESCOLA:

PRINCIPIS D’OCTUBRE: 25,00 € PER ACTIVITAT

15 DE NOVEMBRE DE 2011: PRIMERA MEITAT DE L’IMPORT RESTANT

15 DE FEBRER DE 2012: SEGONA MEITAT DE L’IMPORT RESTANT

CURS DE NATACIÓ

ABANS DEL 10 D’OCTUBRE FER INGRÉS O BÉ TRANSFERÈNCIA FENT CONSTAR : “CURS DE NATACIÓ” MÉS ELS COGNOMS I NOM DE L’ALUMNE/A AL COMPTE DE L’AMPA NÚMERO:

2013-6064-42-0200079121

P3 A P5—–> 122,70 €

1r a 6è —–> 112,65 €

IMPORTANT !: EL COMPROVANT DE L’INGRÉS O TRANSFERÈNCIA ENS L’HEU DE FER ARRIBAR PER CORREU ELECTRÒNIC, DIPOSITANT-LO A LA BÚSTIA O BÉ MITJANÇANT ENTREGA AL LOCAL DE L’AMPA DE DILLUNS A DIVENDRES (A PARTIR DE L’OCTUBRE) DE 16:30 A 17:30, ABANS DEL 10 D’OCTUBRE DE 2011.

PER A QUALSEVOL DUBTE, JA SABEU COM CONTACTAR.

LA COMISSIÓ US AGRAEIX LA VOSTRA COL.LABORACIÓ I DES D’AQUÍ US ENVIA UNA ABRAÇADA D’AGRAÏMENT.

-Comissió d’extraescolars-

INVENTEM I CONSTRUÏM AMB CAIXES!

ELS NENS I NENES DE P-5 HEM JUGAT AMB CAIXES I HEM CONSTRUÏT MOLTES COSES “ENTRE TOTS”: CASTELLS, TRENS, HOSPITALS, CARGOLS, FLORS, TOBOGANS, TÚNELS, ETC. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!!

SOTA EL PONT I ARRENCAR CEBES

GRAELLA INFORMATIVA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2011-2012

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem la graella informativa de les activitats que es realitzaran durant aquest curs 2011-2012 a la nostra escola.

De les que es fan, hi ha places disponibles exceptuant l’activitat de judo de 1r-2n els dimarts, on el grup ja està ple.

També us marquem les que s’han hagut de suspendre per no haver assolit un mínim d’inscripcions suficients.

Us recordem que aquesta darrera setmana de setembre us atendrem el dilluns i el divendres personalment a local de l’AMPA de 16:30 a 17:30. Us agrairem que no demaneu informació de les activitats a la secretaria de l’escola.

Atendrem els vostres dubtes i peticions mitjançant correu electrònic (de dilluns a divendres) .

Gràcies a tothom !

-Comissió d’extraescolars-

(extraescolars.puigberenguer@gmail.com)

ASSAMBLEA GENERAL DE l’AMPA (2011-2012)

ASSEMBLEA GENERAL DE L’AMPA

(VEURE
CONVOCATÒRIA 2010-2011: http://goo.gl/WLrTD
)

Ja fa un any d’aquella conversa entre la
Pepita
de cal Cinto, mare de la
Cisqueta
; el Cinto
de cal Merlot
, pare del Merlí i
la
Carmeta
, mare del Carmel.

Durant aquest curs n’han vist de tots colors.

La
Pepita
s’ha abocat en la comissió de Festes, i hores
d’ara és titulada en arts tradicionals i culturals del Puig; d’altra banda el Cinto és un d’aquests Bob el manetes que
tenim a entorn, creatiu i resolutiu, estant apunt de donar-li la creu de St. Berenguer ; i
la
Carmeta
la tenim enfeinada amb la petita Piruleta que ja
te 6 mesos i el seu germanet el Carmel que està fet un trapella.

PEPITA:
Ja hi tornem a ser, com passa el temps la
Cisqueta
ja fa primer.

CINTO: Quina estirada que ha fet, el meu Merlí
està igual.

CARMETA: El Merlí !! Com sou els homes!! Si ni el
coneixia, està fet un “dandy”. Sabeu si s’ha fet l’assemblea, amb
la
Petita
i el Carmel vaig a tope, aquest any no se si
podré anar a cap reunió.

CINTO:
Sempre has de mirar la bíblia dona!, ara tot
ja ho passaran via mail o pàgina web de l’escola, la data de l’assemblea està
al llibret d’inici de curs; i també a la pàg.
web
és el Dijous 6 d’octubre a
les 21.30h
, A aquesta has de ser-hi, l’any passat vaig arrufar el nas,
però va valdre la pena del principi fins el final.

PEPITA: si sobretot quan et van fer la novatada (riu
estrident), no serà tant, però si que és veritat que si vols que l’escola sigui
quelcom més; on es valori la qualitat
personal, l’actitud crítica, la capacitat d’interpretar la realitat, i la
llibertat de criteri; L’assemblea és aquest punt d’inici, aquest treballar
plegats per fer que al Puig s’olorin essències de complicitat i bon rotllet.

CARMETA: Apa! Quina filosofada, però estic amb tu,
tots en formem part; faré mans i mànigues per venir, la meva mare o en Pere ja
em cobriran, sempre penso que no s’ho poden fer sense mi, ningú és
imprescindible.

CINTO:
Vinga
doncs el menjador gran ha d’estar fins a la bandera, si voleu pujar plegats, ja
ho direu.

P.D.-
Ja
ho deien els cavallers medievals, fa més soroll un arbre que cau que un bosc
que creix; us convoquem el dijous 6
d’octubre a les 21.30h
al gran bosc, al bell mig de la muntanya del Berenguer. (porteu lot).



ORDRE DEL DIA

1. Presentació.

2.Lectura i aprovació de
l’acta de l’Assemblea anterior.

3.Confirmació de càrrecs.

4.Estat de comptes.
Pressupost nou curs. Fons solidari. Quotes.

5.Aprovació nous Estatuts de
l’AMPA.

6.Comissions.

7.Comunicacions Famílies-Ampa-Famílies.

8.Arrebossat primer.

9.Precs i preguntes.

10.Arrebossat segon.

AMPA

CURS 2011-2012

Per descarregar-te una versió imprimible de la convocatòria aquí: convocatoriaASSEMBLEAGENERALCURS20112012.pdf

FAMÍLIA I ESCOLA

Benvolguts i benvolgudes,

Una de les línies estratègiques del Govern de la Generalitat de
Catalunya és promoure la implicació de la família en el
seguiment de l’evolució acadèmica i personal dels seus fills.

És en aquest marc que el Departament d’Ensenyament posa en
funcionament el nou web “Família i Escola. Junts x
l’Educació” adreçat a les famílies amb la finalitat
de posar al seu abast informació, orientacions i recursos per millorar la
seva implicació en el procés escolar i educatiu dels seus fills i
filles.

Us comuniquem que aquest espai està disponible a partir d’avui, 15 de
setembre de 2011, a l’adreça

www.gencat.cat/ensenyament/familiaiescola
.

Com podreu observar, les informacions escolars que trobareu actualment fan
referència a les etapes d’educació infantil, primària i
secundària obligatòria. Properament s’incorporarà la
informació referent a la resta d’etapes educatives.

Cordialment,

Irene Rigau i Oliver
Consellera d’Ensenyament

Barcelona, 15 de setembre de 2011