VINE A L’ASSEMBLEA DE L’AMPA!

El proper divendres 27 de setembre tindrà lloc l’assemblea general de l’AMPA al menjador del centre. La reunió començarà a les 17 h i es tractaran diversos temes d’interès per totes les famílies de l’escola: s’explicarà què és l’AMPA, s’aprovarà l’acta de l’assemblea anterior, es detallaran les activitats realitzades el curs 2018-2019, s’exposarà l’estat de comptes i el balanç del curs passat, s’escolliran els càrrecs de la juna, s’aprovarà el pressupost i les inversions per aquest curs i es plantejarà una nova manera de col·laborar amb l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes.

Durant l’assemblea hi haurà servei de monitoratge pels nens i nenes de les famílies que assisteixin a la reunió. I mitja hora abans, a les 16.30 h, hi haurà una xocolatada solidària al preu d’un euro.

Enguany s’ha optat per convocar l’assemblea en divendres per propiciar una major assistència de les famílies. Us hi esperem a tots i a totes!

En aquesta assemblea s’elegirà la nova junta de l’AMPA pels propers dos anys. Si algú està interessat a entrar-hi o a presentar una candidatura alternativa, cal que es posi en contacte amb l’AMPA.