CURSETS DE NATACIÓ SEGON TRIMESTRE

A partir del dilluns 10 de desembre de 2018 s’obre el termini d’inscripció als cursets de natació a la Piscina Municipal de Manresa pel segon trimestre. En cas que els vostres fills ja hagin fet el primer trimestre i vulgueu fer un canvi de dia, també podreu gestionar-ho a partir de la mateixa data.

Les inscripcions es podran fer fins a esgotar les places disponibles, i cal que adjunteu el document que justifiqui el pagament de la quota de l’AMPA al formulari d’inscripció.

SUMES PER PARELLES

Els nens i nenes de 1r B, ens hem iniciat amb el concepte de suma.

Hem treballat amb diferents materials: cigrons, petxines, botons, etc…

Per parelles ens hem ajudat a sumar. Ha sigut molt divertit!

MESURES I COMPARACIONS A P5

«Quanta roba necessitem per fer unes capes pels gegants?». Aquesta va ser la pregunta que ens va fer veure la necessitat de trobar una manera de prendre mesures dels gegants.

Treballant plegats vam aconseguir comparar mesures i esbrinar que necessitàvem 220 centímetres de roba per a cada capa.

 

 

SESSIONS LOTUS 6è

Durant el primer trimestre els alumnes de 6è participen novament en el programa Lotus, com a continuació del treball realitzat el curs passat. Aquí us deixem una mostra de les sessions.

A P3 FEM CIÈNCIA AMB MANDARINES

A la classe del “Lleó” ens agrada molt fer experiments per això hem volgut investigar que els hi passa a les mandarines si les posem amb aigua: canviaran de color? l’aigua es tornarà taronja? es desfaran?… sorpresa! Hem comprovat que la pell de la mandarina és com un flotador que fa que les mandarines no s’enfonsin.

L’EGIBA

Aquest primer trimestre els alumnes de cicle superior han fet unes sessions de gimnàstica a les instal·lacions de l’EGIBA. Vam poder gaudir d’un immillorable espai esportiu i d’un professorat molt capacitat.

AUDICIONS

Aquests dies sentim “Gitanillo” peça interpretada per l’ Orquestrina Trama que dissabte passat va actuar al Kursaal. Aquest grup va néixer l’any 20123 entre la Cerdanya i l’Alt Urgell i els seus membres són un grup de joves vinculats a la musica i la cultura tradicional del Pirineu.

 

ESTRENEM MALETES VIATGERES!

A partir del mes de novembre, tots els nens i nenes de Cicle Inicial començaran a dur a casa la tradicional maleta viatgera. La novetat serà que, enguany, n’estrenaran unes de ben boniques, tal i com podeu veure.

Per tal de refrescar la memòria, us deixem aquí les recomanacions d’ús:

  • Tenir cura de la maleta i del material que hi inclou.

  • Retornar-la el dia que toca (la podeu tenir durant 15 dies).

  • Avisar la tutora de qualsevol incidència que tingueu amb el material.

  • Fer aportacions a la llibreta (comentaris, dibuixos…).

  • I, sobretot, gaudir molt de la lectura compartida amb els vostres fills i filles.

JA TENIM ELS DELEGATS/DES DE CURS!

REUNIÓ DE DELEGATS

El passat dimecres 7 de novembre vam fer la 1ª reunió de delegats.

Com sempre van aportar moltes i moltes idees per a millorar el dia a dia de la nostra escola.

Aquest any els nostres delegats i delegades són:

3rA Nil Moreno i Ada Hidalgo

3rB Marc Vilarnau i Clara Sorrosal

4t A Maür Ferrer i Queralt Vilella

4t B Jan Guix i Núria Serra

5è A Said Siki i Ada Soler

5è B Roger Güell i Núria Massanés

6è A Oriol Carrascosa i Mª del mar Marín

6è B Oriol Renalias i Ingrid Ubieto

6è C Josep Pla i Maria Manzano

De ben segur que ho faran molt bé i representaran a les seves clases amb moltes ganes i entusiasme.