A finals de setembre els alumnes de P5 vem anar de visita al LAB-06. Allà vem fer d’investigadors tot intentant resoldre els diferents reptes científics que ens proposaven.
Ens ho vem passar molt bé!!!
Us recomanem anar a passar-hi una estona en família.
FIRA DE LA MEDITERRÀNIA
09/10/18Els alumnes de P5, 1r i 2n vam tenir l’oportunitat de poder veure l’espectacle “Els cistells de la Caputxeta” a càrrec de la companyia “Samfaina de colors”. Va ser un goig poder gaudir de les seves cançons i dels poemes de “Per molts anys!” de Miquel Martí i Pol.
Els alumnes de tercer i quart van ser el públic de “Katia”, un espectacle de teatre visual de “Ka Teatre”, produït per La Casa del Teatre Nu, i que ha guanyat el II Premi Xarxa Alcover de La Mostra d’Igualada. A ‘Kàtia’ es parla de l’adopció, de voler saber, de la necessitat de trobar els orígens, de la voluntat de recordar i d’entendre d’on venim. Ho fa mitjançant una història plena de joc i aventura que arrenca quan una mare i la seva filla emprenen un viatge per mirar de respondre les preguntes que es planteja la petita.

AUDICIONS
09/10/18Durant la primera setmana del mes d’octubre hem pogut escoltar la cançó “Un amic” que hem après a tota la primària en encetar aquest curs.
https://www.youtube.com/watch?v=45Z9gLjC-Nw
Bo i recordant Montserrat Caballé, aquest dilluns hem sentit “Barcelona” cançó interpretada el 1988 juntament amb Freddie Mercury per a la candidatura dels Jocs de Barcelona 92.
DIORAMA DE 3er
03/10/18LA DANSA DELS AMICS
03/10/18Aquí us deixem la dansa “Els amics”. L’hem après i ballada a unes quantes classes. Ha estat una manera divertida i animada d’encetar el nou curs.
L’assemblea de l’AMPA ha estat un èxit!
01/10/18Aquest dissabte vam celebrar l’assemblea general de l’AMPA. A banda de repassar els comptes del curs passat i de presentar el pressupost per aquest 2018-2019, vam renovar la junta i vam exposar la tasca que realitzen les diferents comissions. Us en deixem un petit tast en aquest enllaç. Si voleu col·laborar en alguna de les comissions sereu molt benvinguts/des!
Noves idees
Al final de la reunió, els assistents van poder proposar diverses millores, en el marc d’una dinàmica d’exposició d’idees. Van sorgir iniciatives ben interessants, des de millorar la neteja del pati fins a programar xerrades d’interès per als pares i mares, passant per organitzar noves activitats o per amenitzar la rua de Carnestoltes, entre moltes d’altres.
Recordeu que si teniu alguna inquietud o alguna proposta que us sembli interessant, la podeu traslladar a la junta de l’AMPA sempre que vulgueu! Ho podeu fer a través del correu electrònic (ampapuigberenguer@gmail.com), de les xarxes socials o de manera física dipositant un paper a la bústia que hi ha al vestíbul de l’escola.
Ah, i com no podia ser d’una altra manera, vam acabar la jornada amb un pica-pica i un dinar a base de paella. Tot plegat, en molt bona companyia!
ELS NOMS DE LES CLASSES
26/09/18Hola famílies!
Com sabeu, enguany els noms de les nostres classes tenen relació amb la imatgeria manresana. Voleu saber qui és qui a la nostra escola?
P3A: Els Cavallets
P3B: El Lleó
P4A: El Coll Llarg
P4B: La Pubilla i l’Hereu
P5A: Els Gegants nous
P5B: La Gàrgola
1rA: El Drac
1rB: L’Àliga
2nA: El Bou
2nB: Els Tirallongues
3rA: Els Moixogants
3rB: La Víbria
4tA: Els Nans
4tB: El Bou Petit
5èA: La Mulassa
5èB: El Nas de Sutge
6èA: L’Asmodeu
6èB: La Tremenda
6èC: El Boc
Assemblea AMPA 2018
26/09/18Aquest proper dissabte 29 de setembre, esteu tots convidats a l’assemblea general de l’AMPA!
Renovarem els càrrecs de la junta, repassarem l’estat de comptes i farem balanç del curs anterior, aprovarem el pressupost per aquest curs 2018-2019, parlarem de les inversions previstes a l’escola i, entre tots, REINVENTAREM L’AMPA!
La vostra assistència és molt important! Hi haurà servei de monitoratge (d’11 a 13 h) i, després de la reunió, hi haurà un pica-pica (13 h) i un dinar (13.30 h). Si voleu tastar la paella, cal que us inscriviu abans de dimecres a https://bit.ly/2IceHf9
| 11:00-13:00 | Servei de Monitoratge |
| 11:15-12:45 | Assemblea General AMPA |
| 13:00-13:30 | Pica Pica |
| 13:00- …. | Paella 2018 |
Podeu descarregar la convocatòria de l’assemblea aquí.
AUDICIONS DEL MATÍ
24/09/18Hem encetat un nou curs i com cada any la música ens acompanya a l’entrar al matí i a la tarda.
Com ja sabeu, enguany el tema que hem escollit és la imatgeria manresana i les peces que anirem escoltant les primeres setmanes hi tindran relació.
Vam començar amb el tema De vacances, creat per Lluís Toran i que clou la Festa del Correfoc. Amb aquesta peça es convida a ballar a tothom quan el foc ja s’ha acabat. Si us ve de gust cliqueu sobre aquest enllaç i podreu escoltar-la:
http://www.xaldiga.cat/correfoc/musica.php
Seguidament sentírem el Ball dels cavallets i la propera setmana sonarà Ball del lleó ja que les classes de P3 porten per nom “Els cavallets” i “Els lleons”.
http://www.gegantsdemanresa.cat/index.php/55-preparant-la-festa-major
Vídeos: Quina feina fa l’AMPA?
21/09/18L’AMPA ha inaugurat un canal a Youtube! A partir d’ara, en aquest espai hi trobareu vídeos sobre les moltes activitats que organitzem les mares i pares de l’escola.
Durant els dies previs a l’assemblea general del dissabte 29 de setembre anem penjant diferents vídeos on membres actius de l’AMPA i els seus fills expliquen en què consisteixen les diferents comissions. A veure si en trobeu una que us atragui i us hi apunteu, que sempre falta gent!
Segueix l’actualitat de l’AMPA a les xarxes socials
L’AMPA del Puigberenguer té presència a diverses xarxes socials i disposa d’un apartat a la web de l’escola, des d’on podeu seguir tota l’actualitat del centre:
www.facebook.com/puigberenguer
www.instagram.com/epuigberenguer
www.twitter.com/epuigberenguer










