Durant el mes d’octubre a les classes de P5 vam estar treballant la cançó-dansa “La xica bonica”.
Aquí us deixem una mostra del que hem fet per tal que ho pugueu veure.
Durant el mes d’octubre a les classes de P5 vam estar treballant la cançó-dansa “La xica bonica”.
Aquí us deixem una mostra del que hem fet per tal que ho pugueu veure.
Aquest any hem decidit de dónar color als patis de l’escola. És per això, que hem fet un nou graffiti i tenim els jocs del pati pintats de nou per a poder-ne gaudir molt. Els pares i mares de l’escola ens ajuden a mantenir les intal.lacions de la nostra escola ben boniques.
Moltes gràcies a tots els que heu participat!!!
Després d’adaptar-nos molt bé als canvis de primer, ja estem ben engrescats en aprendre coses noves.
Ens hem iniciat amb el concepte de la suma, ajudant-nos de diferents materials: petxines, botons, pals, fitxes…
Tots sabem contar fins a 10, i fins i tot fins a 20!!
“Aquestes matemàtiques són ben divertides “ comenten els alumnes.
La Comissió d’Esports de l’AMPA ha preparat una activitat ben interessant per aquest proper diumenge 18 de novembre. Es tracta de Geocaching. Busquem tresors! És una activitat físico-tecnològica que consisteix a trobar un tresor (geocaché) amagat dins d’un objecte, en un indret especial de la ciutat i coneixent únicament les seves coordenades UTM.
Teniu ganes de caminar una mica tot cercant aquests tresors? El recorregut serà pels voltants de Manresa i serà accessible per a tots els públics. Per a participar-hi, cal que tingueu instal·lada al mòbil l’aplicació del Geocaching.
Un cop finalitzi la recerca, disposarem del pati de l’escola per poder-hi fer un dinar-pícnic tots junts ─cada família haurà de portar el seu menjar, begudes i plats─.
El punt de trobada serà al mateix pati del Puigberenguer a les 10 h. Si hi voleu participar, cal que us inscrigueu en aquest formulari.
Un cop inscrits a l’activitat, diumenge cal que porteu un dispositiu mòbil amb dades, on us hagueu descarregat l’aplicació del Geocaching, o bé un GPS. Si no en teniu, no patiu, que segur que podreu fer l’activitat conjuntament amb alguna família que sí que en porti. Recordeu que també heu de dur el pícinc si us voleu quedar a dinar. I, el més important, les ganes de passar-ho bé trobant tresors amagats!
Del 12 al 16 de novembre la música que ens acompanya és “Baka Beyond-Adkube”. Dos músics anglesos, Martin Cradik i Su Hart, van anar a viure a les selves de Camerun on varen conèixer els pigmeus Baka (poble antic que habita les selves tropicals). A la seva tornada a Anglaterra varen formar una banda que combina la seva pròpia música amb l’apresa dels Baka. Aquesta peça n’és el resultat.
L’audició d’aquesta setmana és “Tanca els ulls”. Aquest va ser un dels temes sorpresa que Txarango va presentar en l’última actuació a L’Esperanzah abans d’iniciar el seu any sabàtic.
El Consell Escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Al consell hi ha representats tots els col·lectius que formen la comunitat educativa: director/a, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc. La seva funció principal és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. Els membres del Consell Escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.
El proper divendres 30 de novembre s’hauran d’elegir 3 representants dels pares i mares que substitueixin les persones que ara acaben el seu període de representació.
Els cens electoral de l’Escola Puigberenguer està exposat al tauler d’anuncis del centre. Fins al dia 9 de novembre es poden fer reclamacions. Les possibles candidatures caldrà que es presentin a la direcció del centre no més tard del dia 16 de novembre. Les candidatures presentades es publicaran al tauler d’anuncis el dia 20 de novembre. Si hi hagués menys candidats que llocs a cobrir, tots els pares/mares serien elegibles.
El sorteig públic per tal de designar els membres de la mesa electoral es farà el dia 9 de novembre a les 11 h, al despatx de la direcció del centre.
Cada elector (pare, mare o representants legals de l’alumnat) podrà votar un nombre màxim de 3 pares o mares com a representants al Consell Escolar de l’escola. Les votacions del ‘sector pares’ es realitzaran el divendres 30 de novembre de 2018, de 15 a 18 h, a les dependències de l’escola.
Podeu trobar més informació a familiaiescola.gencat.cat.
La Comissió d’Entorn ha organitzat una jornada aquest dissabte 10 de novembre per començar a desenvolupar algunes de les propostes que les famílies van plantejar a l’assemblea general de l’AMPA i que compten amb el vist-i-plau de la direcció del centre.
La primera jornada estarà dedicada a la pintura. Concretament, es vol pintar:
Ja veieu que, en aquesta primera jornada, ja hi ha força feina a fer! I es farà amb il·lusió pels nostres fills i filles.
Reserveu-vos el matí de dissabte per venir amb la canalla i, entre tots, puguem millorar l’entorn de la nostra escola! Veniu amb roba que es pugui embrutar, que la pintura ja se sap…
Us hi animeu?