HORA DEL CONTE (OCTUBRE 2013)

El passat divendres 11 d’octubre una bona colla de nens, mares i pares, ens vàrem ajuntar a la biblioteca de l’escola per escoltar i viure els contes que ens van explicar l’Alba i el Roger.

Els dos contes són:

Els veïns del carrer Qui Sap de la Cristina Zafra. És un conte on s’explica la història d’una nena que, de cop i volta, al costat de casa seva hi apareix una casa amb uns veïns molt especials i amb un problema que han de resoldre…

La princesa Ratolina d’en Dani Miquel. S’explica la història d’una princesa ratolina que és vol casar amb el personatge més poderós del món i demana ajuda a un savi. Aquest li diu que és el sol, però ella s’adonarà que no ho és i al final tindrà una gran sorpresa. Aquest conte el vam acabar cantant la cançó que n’ha fet l’autor.

Ja esperem que arribi la propera hora del conte.