CASAL DE NADAL

Hola famílies,
com a novetat d’aquest any us proposem el casal de nadal. Tindrà lloc del 23 al 5 de gener a l’escola de 9 a 13 hores, amb opció de servei d’acollida de 8.30h a 9h. si ho preferiu, també us hi podeu inscriure per setmanes. El termini d’inscripció és fins el dia 15 de desembre i cal deixar el formulari d’inscripció (cliqueu per descarregar i imprimir) juntament amb el comprovant de transferència a la bústia de l’AMPA. El casal anirà a càrrec de Tirotella, la mateixa entitat que porta a terme el casal d’estiu de l’escola.
Casal Nadal
Per qualsevol dubte us podeu dirigir a la comissió d’extraescolars: extraescolars.puigberenguer@<wbr />gmail.com