CANTAXICS

-“Toc-toc”

– Qui hi ha?

-Sóc Boix, el bruixot…

I així, tímidament, va ser com va entrar Boix a les nostres aules…  per quedar-se per sempre als nostres cors. Els alumnes de segon (Bous i Tirallongues) han pogut conéixer a Boix i a la seva ciutat de meravella; a la Lola, al Xavier… i a molts d’altres nens i nenes d’altres escoles de la nostra comarca, que junts vam fer les veus en aquest Cantaxics tan especial per a nosaltres.

Des d’aquí volem agrair a la Teresa que ens acompanya en els nostres descobriments musicals amb propostes tan engrescadores com aquesta, gràcies per fer-nos viure la música!!!