MERRY CHRISTMAS!!!

Les mestres d’anglès van preparar juntament amb els alumnes de les diferents classes nadales en anglès.

Com sabeu, durant uns quants dies, hem pogut gaudir d’aquestes nadales que ens acompanyaven en el bon dia o bona tarda ja que els alumnes les cantaven al vestíbul de l’escola.

A la web de l’escola pengem una petita mostra de videos en representació de les 13 classes que van cantar perquè veieu que bé ho fan els nostres alumnes!

Amb ells, tot la comunitat educativa de l’escola us desitgem molt bones festes i feliç 2018!!!!