SANT JORDI A CICLE MITJÀ

Aquest Sant Jordi ha sigut molt especial perquè hem recuperat, en certa mesura, la festa dins l’escola. Els i les alumnes de cicle mitjà vam fer una rosa de plastilina que ens va quedar xulíssima! Ens va costar una mica però el resultat va ser espectacular! Creiem que als pares i a les mares els va agradar molt!
Els i les alumnes de 4t van preparar-se la representació d’un conte pels alumnes més petits de l’escola, per infantil i cicle inicial! Tots i totes ho vam gaudir molt! I a la tarda, els alumnes de cicle superior van venir a explicar-nos el seu conte.
Esperem que el vostre Sant Jordi fos tan especial com el nostre!