#JOEMQUEDOACASA: SANT JORDI 2020, DES DE CASA

“Hi havia una vegada, no molt lluny d’aquí, hi havia una escola: l’escola Puigberenguer. Era una escola plena de vida, envoltada d’arbres i turons.  En aquella escola, quan arribava Sant Jordi, els passadissos s’omplien de pageses i pagesos, de dames ben guarnides i elegants, de braus cavallers amb escuts i espases, de divertits bufons i bufones… Fins i tot hi havia una princesa, una reina i un rei… I un drac i un cavaller que eren amics…!”

Si voleu saber com acaba aquesta tendra història, podeu visionar aquest video que hem preparat amb molta il·lusió. Des de la Comissió de Biblioteca, volem compartir totes les aportacions que pares, mares, nens i nenes heu fet per a poder passar un Sant Jordi diferent. Us volem agrair la vostra participació per fer d’aquest Sant Jordi una diada motl especial. Encara que cadascú estigui a casa seva, però veient aquest recull, celebrem d’aquesta manera, una Diada acompanyats en la distància. Feliç Sant Jordi 2020!