LA PIKY A PRIMER

Enguany des de l’ajuntament ens van proposar de participar en el  “Projecte Piky” adreçat als nens i nens de primer de les escoles de Manresa. Aquest projecte vol ser una eina que ajudi a motivar els alumnes en l’aprenentatge de la lectoescriptura.

Una vegada al mes ens hem connectat on-line amb la Piky que ens ha explicat un conte i ens ha proposat una activitat per a fer. Totes ens han agradat molt.

Com a tancament del projecte…  SORPRESA!!! La Piky ens va venir a veure i ens va explicar en directe l’últim conte. Ens va agradar molt i, al final, ens vam fer una foto tots plegats.

L'adreça electrònica no es publicarà.