#JOEMQUEDOACASA: EL DOL EN TEMPS DEL COVID

Tots aquests dies, des de l’Escola hem intentat fer-vos arribar el nostre suport, així com  acompanyar-vos en les tasques de docència, ensenyament i aprenentatge de tots els nens i nenes del Puigberenguer. És hora ara de fer-vos costat també en el dolor. Des de la Comissió de Biblioteca, us fem arribar la història “El dol en temps de COVID”.

Hem de agrair la col·laboració de l’Hospital de Sant Joan de Déu de Lleida (que ens ha fet arribar la guia “El dol en temps de COVID, on hi ha la història i les imatges que ens han servit com a base del conte) i també la locució per part d’un alumne de l’EAEM (Escola d’Arts Escèniques Manresa).

(NOTA: TAMBÉ UNS ADJUNTEM UN RETALLABLE D’UN MOLINET, PER SI VOLEU FER COM UNA DE LES PROTAGONISTES DE LA HISTÒRIA)

RETALLABLE MOLINET