DRETS DELS INFANTS

En el marc de la Setmana dels Drets dels Infants d’enguany, des de l’Ajuntament de Manresa van organitzar una activitat consistent en gravar una coreografia de percussió corporal a diferents escoles de la ciutat. Els nens i les nenes de 4t del Puigberenguer hi vam participar.

La proposta d’aquest any feia reflexionar al voltant del dret següent: article 31 l’infant té dret al descans, al lleure, al joc i a la participació d’activitats culturals i artístiques

A continuació podeu veure el vídeo dels nens i nenes de la nostra escola i el conjunt amb els altres centres de la ciutat.