CELEBREM SANTA CECÍLIA

El 22 de novembre es celebra el dia de la música, i en aquesta setmana, els alumnes de parvulari hem tingut la sort de poder celebrar aquesta diada amb una audició ben especial: un concert de bateria a càrrec de Manel Blanes, el pare de la Nora (P5).

Per motius d’organització, es van fer dues audicions: a la primera van assistir els alumnes d’Olaf, Simba i Mascotes, i a la segona els Peppa Pig, Nemos i Doris i Ratatouille.

A part d’escoltar la seva música, el Manel ens ha fet participar fent l’acompanyament vocal, i així junts hem cantat “La lluna, la pruna”, “Quan les oques van al camp”, “El gegant del pi”, “Cargol treu banya”, “La castanyera” entre d’altres, i per anticipar les festes nadalenques, vam cantar “Ara ve Nadal” i “Fum, fum, fum”.

Ens va agradar molt aquesta experiència, moltes gràcies Manel per regalar-nos el teu temps i la teva música!!!