CANTÀNIA VIRTUAL 2021

En aquest curs tan especial i diferent, un dels projectes musicals de més tradició a moltes escoles, Cantània, també es va veure afectat per la pandèmia. Era l’any de Virtual, mai més ben dit, el curs on vam iniciar classes virtuals, vet-ho aquí, no vam poder anar al Teatre Kursaal a interpretar la cantata que havíem preparat amb tanta il·lusió.

Per sort, aquest curs vam reprendre la idea de dur a terme la Cantània que no havíem pogut estrenar i convidar al mateix temps, als nois i noies de 5è que havien de protagonitzar la nova Cantània del curs 20/21. D’aquesta manera, els darrers dies de curs, al pati de l’escola i amb tota la il·lusió de poder dur a terme un projecte que havia estat interromput per la covid, els nois i noies de 5è i 6è vam interpretar les cançons de Virtual al pati de l’escola.