APUNTA’T AL CROS ESCOLAR DEL BAGES!

Com cada curs, des del Consell Esportiu del Bages, organitzen la Fase Comarcal del Cros Escolar. El primer cros serà el diumenge 9 d’octubre i hi haurà un total d’11 curses.

En cas que estigueu interessats i interessades en què el vostre fill o filla participi al Cros Escolar, heu d’omplir el formulari que es va enviar per correu electrònic i pagar a secretaria la quota d’inscripció abans de divendres 30 de setembre. El pagament de la llicència serveix pels diferents esports individuals organitzats des del Consell Esportiu del Bages.