ANEM AL MUSEU DE GEOLOGIA

Els i les alumnes de 6è del 7 al 9 d’abril repartits en 3 dies, vam visitar el Museu de geologia Valentí Masachs com a tancament del projecte “La geologia ens envolta?”.

La visita estava dividida en tres parts. En primer lloc, en la sala de recepció ens van explicar  sobre els diferents grups de roques i minerals, entre els quals hi havia recursos renovables i no renovables. En la segona sala, hi havia diferents vitrines amb moltes roques i minerals on vam aprendre les diferents aplicacions que poden tenir en el nostre dia a dia i la seva procedència. Per acabar, vam entrar a una sala molt fosca on vam descobrir com alguns minerals tenen fluorescència i fosforescència.

Una de les coses que volem destacar és la gran vitrina amb els ullals dels mamuts. I per si no ho sabíeu, l’ullal més gran el van trobar a la nostra escola.

Ens ho hem passat d’allò més bé!