4t. PROJECTE FORMIGUES COOPERATIVES A EF

Per segon any, dins de l’àrea d’Educació Física, el nostre alumnat de 4t participa en el projecte de Formigues cooperatives compartit amb altres escoles de la nostra població.

Durant el primer trimestre vam participar de la primera fase del projecte que consisitia en superar amb el treball d’equip diferents reptes cooperatius motrius. Aquests dies l’alumnat està immers a la segona fase de creació dels seus propis reptes. Aviat els compartirem amb nois i noies d’altres escoles i els experimentarem.

Cap a final de curs farem una activitat conjunta de cloenda. Ja en tindreu notícies…

Mentrestant gaudiu d’algunes imatges del procés.

Veure fotos.