El passat diumenge 29 de maig vam celebrar la jornada Fem Escola d’aquest curs. Després d’uns quants anys sense poder fer-la, vam tornar a gaudir d’aquesta trobada de tota la comunitat educativa.
En aquesta ocasió vam portar a terme la pintura “L’Univers mironià” dissenyat per la nostra companya Elena Ramos i que vam realitzar al mur de la primera pista. També vam aprofitar per restaurar alguns dels murs de l’entrada a l’escola.
Però abans de començar vam escalfar amb una estona de zumba per petits i grans.
Paral·lelament es van realitzar diferents activitats de dinamització infantil: conta-contes, taller de polseres, pintura i jocs.
També vam gaudir d’un bon esmorzar per agafar forces i un dinar ben merescut després de la bona feina feta.
Un cop més ha estat un èxit, una jornada de convivència impressionant i un resultat artístic espectacular.


