2n – SORTIDA AL CENTRE D’ART TECLA SALA

L’alumnat de segon de primària van visitar el centre d’art TECLA SALA on van poder gaudir de l’exposició guiada amb el nom de: “Sota l’Ossa Major” de l’autora Àngels Ribé.
És una artista que han estat treballat dins l’assignatura d’educació artística: plàstica. També els/les alumnes han… Llegeix més»

CONCERTS D’HIVERN 2019

Us deixem les imatges i els vídeos dels concerts d’hivern que l’alumnat de l’escola va fer l’últim dia del primer trimestre. Ho van fer súper bé! Felicitats!
Veure les imatges i els vídeos de P3
Veure les imatges i els vídeos de P4
Veure les… Llegeix més»

2n – OBSERVEM I MANIPULEM LES PARTS QUE ENS MENGEM DE LES PLANTES

A 2n estem treballant el tema de l’hort a l’hora de Coneixement del Medi. Abans de començar a saber moltes coses de les plantes, arbres, arbustos… vam fer una visita al nostre hort i el vam dibuixar. Quin hort més bonic que tenim!
Després, vam descobrir… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’ESCOLA

La setmana de l’11 al 15 vam celebrar la Setmana de la Ciència a l’escola. Les activitats que l’alumnat va fer són:
Classes de P3:
El bosc dels sentits: Les Tortugues i els Eriçons també participem a la Setmana de la Ciència 2019. Amb l’ Edurne i… Llegeix més»