4rt. HEM ANAT DE COLÒNIES

La setmana passada els nens i les nenes de quart vam anar de colònies al Vilar Rural de Sant Hilari Sacalm.
Vam sortir emocionats i emocionades. El camí va ser una mica llarg però divertit.
Quan vam arribar vam descobrir el Vilar i just després d’esmorzar vam… Llegeix més»

3r. HEM ANAT DE COLÒNIES

La setmana passada vam anar de colònies a Sant Hilari Sacalm i ens vam convertir en detectius i detectives. Durant dos dies vam fer diverses activitats i entrenaments per aconseguir el carnet d’agent secret.
Ha estat una gran experiència en la qual hem compartit temps, àpats,… Llegeix més»

P5. COLÒNIES 2021

Benvolgudes famílies!
Les colònies han estat una experiència inoblidable! El dijous estàvem plens d’il·lusió, no ens importava el pes de les motxilles, ens podien les ganes i l’emoció!!
Allà ens esperaven l’Angi, la Maria i l’Estrella, les nostres monitores. Eren molt simpàtiques i ens van explicar moltes… Llegeix més»

5è. ESTUDIEM ELS RATPENATS

Els nens i les nenes de 5è hem fet una activitat sobre dels ratpenats. A la primera part vam aprendre coses noves sobre els ratpenats. Com que no sabíem moltes coses sobre ells, l’Àngel ens en va explicar més amb una presentació amb fotos. Després,… Llegeix més»

2n A. WHERE IS THE MONSTER?

A anglès estem treballant les habitacions de la casa, per això les nenes i nens de 2n han amagat uns monstres molt divertits per les diferents zones de la casa. Ells mateixos us expliquen on són! Ho han fet genial!
Bye bye, butterfly!

4t. FEM PASTA DE SAL

A nosaltres, els nens i nenes de quart, ens agraden molt les manualitats i les experimentacions amb diferents materials.
L’altre dia vam fer pasta de sal. Estàvem treballant els diferents aliments i vam aprofitar per crear la nostra massa per poder modelar un aliment.
Vam necessitar: farina,… Llegeix més»

4t. EDUCACIÓ VIÀRIA

ENS VISITA LA POLICIA LOCAL
Fa uns dies, va venir a visitar-nos la Policia Local de Sant Joan Despí per fer-nos una xerrada d’educació viària.
Primerament, ens van explicar la seva vestimenta i les eines de defensa que portaven al cinturó (guants, manilles, esprai de pebre, pistola,… Llegeix més»

4t. EL MEU ROBOT

En el primer trimestre, els nens i nenes de quart vam fer una activitat d’expressió oral. Ens havíem d’imaginar un robot fet amb material de rebuig i explicar amb quins materials ho faríem i de quina manera. L’activitat ens va agradar i va sorgir la… Llegeix més»

4t. SORTIDA AL RIU LLOBREGAT

L’alumnat de 4t hem fet una sortida al riu Llobregat en el seu curs baix, a l’alçada de Sant Joan Despí amb l’Àngel Arroyes de la Fundació Arrel.
Hem anat des de l’escola fins al riu pel camí dels horts i hem fet experiments i observacions… Llegeix més»