CONCERTS HIVERN 2020

Tot seguit trobareu els vídeos dels concerts d’hivern d’aquest curs. Tot l’alumnat els va preparar amb molta il·lusió i han estat tot un èxit.
Vam trobar a faltar molt les vostres mirades emocionades i els vostres aplaudiments.
Esperem que us agradin i els gaudiu tant com nosaltres.
MOLT… Llegeix més»

6è. TALLER DE TANGRAM

Els alumnes de 6è vam fer un taller de Tangram organitzat pel Museu de les Matemàtiques. Vam jugar a crear el nostre propi joc a partir d’un full de paper utilitzant formes geomètriques. Després, ens van desafiar a formar un quadrat o un rectangle utilitzant… Llegeix més»

2n. MEDI: LAPBOOKS DELS ANIMALS