2n. PLANTES AROMÀTIQUES

Les nenes i nens de 2n, hem realitzat una activitat sobre les plantes aromàtiques. Cadascú de nosaltres hem trasplantat la nostra planta, hi havia espígol, romaní, sàlvia, farigola, ruda i orenga.
Després hem elaborat el nostre propi alcohol de romaní i espígol.
Ha estat una experiència inoblidable.… Llegeix més»

2n. TREBALLEM LA RESTA PORTANT-NE

Aquest trimestre hem començat a treballar la resta portant-ne a Camins d’Aprenentatge. Per entendre el funcionament utilitzem el material de base 10. D’aquesta manera les vostres filles i fills comprenen d’on ve això d’imaginar-nos un 1 al davant del número quan són restes portant, i… Llegeix més»

6è. SORTIDA A CAN NEGRE

Sortida Can Negre
Els alumnes de 6è hem anat de sortida a Can Negre per realitzar tallers de l’Edat Mitjana. Cada grup ha pogut aprofundir en un aspecte d’aquesta època. Ara els nostres reporters de 6è us ho explicaran amb més  detall:

CONSIGNES DEL REI CARNESTOLTES

Aquesta setmana el Rei Carnestoltes ens ha proposat unes consignes d’obligat compliment per a tot el personal de l’escola:
Dimecres havíem de portar la roba del revés.
Dijous el cap ben decorat i la cara pintada.
I divendres…havíem de venir vestits amb el pijama! És a dir, directament… Llegeix més»

1r. TREBALLEM LA DESENA

1r- TREBALLEM EL CONCEPTE DESENA I UNITAT
Aquest trimestre, l’alumnat de 1r, dins dels Camins d’Aprenentatge Matemàtics hem introduït el concepte d’unitats i desenes. Per tal que ho interioritzin d’una manera més propera, hem fet diferents activitats a l’aula amb l’objectiu que entenguin el concepte de… Llegeix més»

5è. SORTIDA A CAN NEGRE

Cinquè vam anar d’excursió a Can Negre. Vam dividir-nos en dos grups. Primer ens vam quedar a fora uns minutets parlant de la història de Can Negre i després vam entrar a veure l’edifici mentre ens explicaven com està format.
Després vam fer un taller, en… Llegeix més»

1rA. SORTIDA A LES VINYES

Dilluns, 18 de gener, l’alumnat de 1r A va fer una sortida a les Vinyes del parc de la Fontsanta amb l’Àngel, del Centre Mediambiental l’Arrel.
L’Àngel ens va explicar moltes coses interessants: què és una vinya, com es diu la planta d’on surt el raïm… Llegeix més»

5è. GÈNERES MUSICALS

Els alumnes de 5è han treballat a l’àrea de música els gèneres musicals. I per això han aprofundit cadascú en un tipus diferent d’estil musical.
Han creat l’alfabet dels gèneres musicals i cadascú ha interpretat un estil que comença per una lletra diferent de l’alfabet, posant… Llegeix més»

CONCERTS HIVERN 2020

Tot seguit trobareu els vídeos dels concerts d’hivern d’aquest curs. Tot l’alumnat els va preparar amb molta il·lusió i han estat tot un èxit.
Vam trobar a faltar molt les vostres mirades emocionades i els vostres aplaudiments.
Esperem que us agradin i els gaudiu tant com nosaltres.
MOLT… Llegeix més»