Projecte POEFA

A l’Escola Mogent hem posat en marxa un projecte inclòs dins de la convocatòria del Projecte amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a  Favor de l’Alumnat 2020-2021 (#POEFA), programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

El nostre projecte rep el nom d’ EMOCIONS I CONVIVÈNCIA i va dirigit a “Grups interactius per la creació de comunitat” d’acord amb la modalitat D de la convocatòria. Volem impulsar, d’aquesta manera, l’educació emocional com un dels motors bàsics afavoridors de l’èxit acadèmic i personal de l’alumnat, i potenciant la convivència al centre desenvolupant especialment la mediació escolar com un procediment de resolució de conflictes a l’aula, involucrant al mateix temps la participació de les famílies per tal que integrin l’educació emocional en el seu rol educatiu.

Aquest projecte inclou una formació sobre mediació per al professorat i un taller interdiscilplinar per a mestres i famílies.

Aquesta formació permet desenvolupar activitats amb el nostre alumnat per que aconsegueixin competències de l’àmbit emocional i de la convivència. Podeu veure algun exemple als blogs de Cicle MItjà i Cicle Superior.

Un entorn emocionalment positiu afavoreix l’aprenentatge i un clima general de benestar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *