Xerrada per famílies

Benvolgudes famílies,

Després del confinament, moltes famílies ens heu comunicat la vostra preocupació per l’augment d’hores davant les pantalles dels vostres fills i filles (TikTok, Fortnite, Among us…)

El dia 13 d’abril a les 18:30 esteu convidats a una xerrada, via zoom, a càrrec de l’Ester Angelats, tècnica de prevenció en l’ús de pantalles del Servei Crític de l’Ajuntament de Montornès. Us podrà donar pautes, consells i resoldre dubtes.

Les persones interessades, podeu omplir aquest qüestionari d’inscripció (només nom i email) i un parell de dies abans, rebreu les claus per accedir a la reunió:

Us esperem

Preinscripció 2021-2022

XERRADA TELEMÀTICA
El proper dijous 25 de febrer a les 18:30 us explicarem el nostre projecte i resoldrem els vostres dubtes. Us podeu inscriure en aquest formulari.
Feu una ullada a les PREGUNTES FREQÜENTS. Us donaran una idea general de l’escola.

VISITA A LES INSTAL·LACIONS
Podeu reservar cita qualsevol d’aquests dies (és necessari haver assistit a la xerrada telemàtica):
1 de març, de 17:00 a 17:30
8 de març, de 17:00 a 17:30
9 de març, de 17:00 a 17:30
15 de març, de 17:00 a 17:30
Consulteu abans la normativa per la visita.
Si preferiu, aquí podeu veure un VÍDEO DE LA NOSTRA ESCOLA.

Preinscripció 2021-2022 NOVETATS!

SOL·LICITUD I DOCUMENTACIÓ
Del 15 al 24 de març haureu de FER LA SOL·LICITUD ONLINE (aquí teniu els CODIS DE CENTRE) i adjuntar la documentació necessària,
tal i com s’explica en aquest VÍDEO AMB LES INSTRUCCIONS.

NECESSITES MODIFICAR LA TEVA SOL·LICITUD?
(a l’apartat “Per internet”, “Modificació de la sol·licitud electrònica)

SEGUIMENT DE LA VOSTRA SOL·LICITUD I LLISTES
Anirem publicant totes les novetats i llistes al nostre web.
Calendari de preinscripció
Oferta de places
Podeu trobar més informació al web del Departament

Un cop surtin les llistes de les admissions, us citarem per una entrevista amb el vostre fill o filla (encara no disponible)

MATRICULACIÓ
Per finalitzar tot el procés, us convocarem a una reunió telemàtica per formalitzar la matrícula (sobre el mes de maig o juny)

Voleu escoltar L’OPINIÓ D’ALGUNES FAMÍLIES de l’escola? Podeu fer click a la imatge per escoltar la seva experiència.

Projecte POEFA

A l’Escola Mogent hem posat en marxa un projecte inclòs dins de la convocatòria del Projecte amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a  Favor de l’Alumnat 2020-2021 (#POEFA), programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

El nostre projecte rep el nom d’ EMOCIONS I CONVIVÈNCIA i va dirigit a “Grups interactius per la creació de comunitat” d’acord amb la modalitat D de la convocatòria. Volem impulsar, d’aquesta manera, l’educació emocional com un dels motors bàsics afavoridors de l’èxit acadèmic i personal de l’alumnat, i potenciant la convivència al centre desenvolupant especialment la mediació escolar com un procediment de resolució de conflictes a l’aula, involucrant al mateix temps la participació de les famílies per tal que integrin l’educació emocional en el seu rol educatiu.

Aquest projecte inclou una formació sobre mediació per al professorat i un taller interdiscilplinar per a mestres i famílies.

Aquesta formació permet desenvolupar activitats amb el nostre alumnat per que aconsegueixin competències de l’àmbit emocional i de la convivència. Podeu veure algun exemple als blogs de Cicle MItjà i Cicle Superior.

Un entorn emocionalment positiu afavoreix l’aprenentatge i un clima general de benestar.