Cites online per entrevistes

Del 8 al 13 de gener i  del 21 al 25 de gener es faran les entrevistes de curs amb els tutors, a les 12:45 o a les 13:15. Podeu demanar dia i hora on line seguint aquest link:

P3 P4 i P5

1r i 2n

3r i 4t

5è i 6è

Únicament heu d’anar fins el dia que us convingui, buscar el curs del vostre fill o filla, seleccionar la franja horària que us vagi millor, escriure el nom del nen o nena a la primera línia i confirmar. Comproveu que us arriba el mail de confirmació de la cita.

L’aplicació és de google, així que us funcionarà millor des d’un correu gmail. Us recomanem utilitzar un ordinador, però també ho podeu fer des del mòbil.

En el cas de no poder accedir-hi, podeu demanar la cita a secretaria, presencialment o per telèfon durant tot el mes de desembre.

Concert de Santa Cecília

Ja teniu aquí els videos del fantàstic concert que ens van oferir els nens i nenes de l’escola Mogent. Moltes felicitats a tots!
Un agraïment especial per a la Isabel que ens ha acompanya al piano des de fa molts anys, a la col·laboració de l’Escola Municipal de Música i a les seves famílies per acompanyar els vostres minimúsics.

Què avaluem a cada curs?

A continuació podeu trobar els continguts (què treballem) i els criteris (què avaluem) de cada curs.
Aquests criteris i continguts poden variar de trimestre segons els projectes que es treballin, segons la durada del trimestre i segons les sortides i tallers programats.
Aquestes variacions s’aniran comunicant amb les actualitzacions dels blogs de cada cicle.

P3       P4     P5

1r        2n      3r

4t

Eleccions Consell Escolar

Aquest any hi ha eleccions al Consell Escolar. Del sector pares s’han de renovar 4 places.
Per presentar la vostra candidatura, heu d’omplir el full oficial que us donarem a secretaria o a direcció i portar una fotografia recent. Teniu de plaç fins el 20 de novembre.
Us recordem que, tot i haver format part del Consell Escolar, podeu tornar a presentar la vostra candidatura.

D’altra banda, teniu penjat el cens de pares i mares al suro del costat del menjador, per a revisar que les vostres dades siguin correctes. En cas d’alguna errada, ppodeu presentar alegacions fins el dia 9 de novembre. Aqui trobareu el link al calendari d’actuacions.

Us recordem la impotància de participar com a candidat i com a votant. És important que hi hagi més candidatures que places vacants, per poder cobrir possibles baixes.