Setmana Cultural 2019

La setmana cultural d’aquest any ha anat al voltant dels VALORS.

Hem organitzat SORTIDES magnífiques per orientar-nosnetejar i fer de Montornès un paradís de la felicitat. Hem visitat el circuit de Montmeló per analitzar quina presència tenen les dones en un món, en aparença, tant “masculí”. Hem visitat la protectora d’animals per comprovar que ells, els gossos, mai no ho farien! Hem vençut pors fent el cim a un rocòdrom dient-nos paraules dolces. Hem fet pinyes de castellers.

Parvulari ha fet TALLERS conjunts, treballant tots plegats com abelles i formigues (aviat, les fotos)

Vam gaudir tot un matí de CINEMA, amb 19 sales, ni més ni menys per triar! (aviat, les fotos)

Amb l’ajut de pares i mares hem canviat l’ambientació del vestíbul fent un TALLER, de P3 a 6è (aviat, les fotos)

I per rematar, vam fer les nostres GINKAMES ESPORTIVES , fent carreres de relleus, fent d’exploradors, treballant dur i de tant en tant, parant per pensar i reflexionar.

Agraïm enormement, des d’escola i AMPA, les precioses FOTOS que ens ha fet desinteressadament la Raquel Morillo durant tota la setmana.

Jornada de Portes Obertes i preinscripció 2019-2020

Fent click podreu veure un bonic vídeo de l’escola.

Us volem convidar a una visita pedagògica per totes les nostres aules, on podreu veure com treballem, l’ambient d’aprenentatge, i una xerrada explicativa de la nostra línia pedagògica. Per poder organitzar les visites en petits grups, necessitem que us apunteu en un dels dos horaris:

Dimecres 27 de 9:15 a 11:00

Dijous 28 de 15:15 a 17:00

Potser tens algun dubte, (si fem deures, com participen els pares…)  te’l podem resoldre si mires aquí:
PREGUNTES FREQÜENTS

Recordeu que per entregar la sol·licitud de preinscripció haureu de portar al vostre fill o filla, i heu de demanar dia i hora per revisar-vos tota la documentació.

Aquí us podeu descarregarla sol·licitud en PDF.

Aquí teniu l’enllaç a tota la informació complerta del Departament.

Jornada per famílies Escola Nova 21

Com t’imagines l’escola al 2030?
Creus que l’escola necessita canvis per ajudar als nostres fills a adaptar-se a aquesta societat tecnologicament canviant?
El passat dia 16 de març, a l’escola vam fer una jornada en comunitat de l’Escola Nova 21, un projecte en el que estem implicats i que vol transformar l’educació i l’escola.
Van ser tallers destinats als pares i mares per continuar amb la feina feta a les aules, i van girar al voltant dels 4 pilars de l’aprenentatge: aprendre a conèixer, a fer, a ser i a conviure.
Agraïm a totes les persones participants les seves aportacions, energia i il·lusió. Els mestres vam descobrir que tenim famílies amb molta empenta, idees i moltes ganes de crear comunitat.
En aquest vídeo podeu veure un recull de fotos i entrevistes de la jornada de treball.

Joc simbòlic amb famílies

Els racons de joc simbòlic ajuden als nens i nenes a aprendre vocabulari, estructures socials, i pronúncia dels sons catalans.

Aquest any, al racó de la casa, la clínica veterinària, la botiga i el restaurant, gaudim de la col.laboració de famílies que, de manera voluntària i compromesa, ens ajuden amb l’objectiu de millorar la producció dels nens i nenes en català. Tot, jugant i xerrant amb els grups de P3, P4 i P5.