Jornada de Portes Obertes i preinscripció 2019-2020

Fent click podreu veure un bonic vídeo de l’escola.

Us volem convidar a una visita pedagògica per totes les nostres aules, on podreu veure com treballem, l’ambient d’aprenentatge, i una xerrada explicativa de la nostra línia pedagògica. Per poder organitzar les visites en petits grups, necessitem que us apunteu en un dels dos horaris:

Dimecres 27 de 9:15 a 11:00

Dijous 28 de 15:15 a 17:00

Potser tens algun dubte, (si fem deures, com participen els pares…)  te’l podem resoldre si mires aquí:
PREGUNTES FREQÜENTS

Recordeu que per entregar la sol·licitud de preinscripció haureu de portar al vostre fill o filla, i heu de demanar dia i hora per revisar-vos tota la documentació.

Aquí us podeu descarregarla sol·licitud en PDF.

Aquí teniu l’enllaç a tota la informació complerta del Departament.

Jornada per famílies Escola Nova 21

Com t’imagines l’escola al 2030?
Creus que l’escola necessita canvis per ajudar als nostres fills a adaptar-se a aquesta societat tecnologicament canviant?
L’escola ha de canviar, però volem canviar-la amb les vostres idees.
No et quedis fora. Digues la teva. Participa en el canvi.
Com a família del Mogent, us voldriem convidar a una jornada en comunitat de l’Escola Nova 21, un projecte en el que estem implicats i que vol transformar l’educació i l’escola.

Dissabte 16 de març, a l’escola
De 9 a 9:15 rebuda i registre
De 9:15 a 11:30 dinàmiques
11:30 a 12 esmorzar
de 12 a 13:30 tallers

Són tallers destinats als pares i mares per continuar amb la feina feta a les aules. Podeu mirar als blogs.
Crearem un grup impulsor de famílies implicades en l’Escola Nova 21, i es reconeixerà la vostra participació amb un document de l’escola. Els nens no podran estar presents (tret dels bebés). Hi haurà un servei de monitoratge a partir de P3 amb activitats diversificades.
Us demanem el compromís de fer la jornada sencera per a que els resultats siguin vàlids.

Parleu amb els pares i mares de la teva classe, animeu-vos i apunteu-vos en aquest link. Ens ho passarem bé.

Resolució de problemes matemàtics amb famílies

Durant la primera setmana de febrer vam convidar a totes les famílies de primària a conèixer in situ el nostre programa de resolució de problemes matemàtics, dins del projecte de matemàtiques manipulatives i vivencials (podeu veure exemples d’infantil, inicial, mitjà, superior)
Les famílies van poder veure com organitzem les sessions, quin material auxiliar utilitzem, els passos que seguim a l’hora de resoldre un problema, i com estructurem els racons cooperatius a 1r i 2n, i en grups cooperatius a partir de 3r.
L’assistència va ser tot un èxit: 50 pares i mares van participar a la visita i a colaborar com un mestre més.
Els assistents van valorar amb un 9,68 l’experiència a través d’un qüestionari, i un 100% afirmen que els servirà per ajudar al seu fill o filla en la resolució de problemes matemàtics a casa.Us estem molt agraïts!

Aquí podeu llegir alguns dels comentaris que van deixar escrits alguns pares i mares a la pregunta “Què és el que més t’ha sorprés positivament?”

Fotos de Cicle Inicial

Fotos de Cicle Mitjà

Fotos de Cicle Superior

Cites online per entrevistes

Del 8 al 13 de gener i  del 21 al 25 de gener es faran les entrevistes de curs amb els tutors, a les 12:45 o a les 13:15. Podeu demanar dia i hora on line seguint aquest link:

P3 P4 i P5

1r i 2n

3r i 4t

5è i 6è

Únicament heu d’anar fins el dia que us convingui, buscar el curs del vostre fill o filla, seleccionar la franja horària que us vagi millor, escriure el nom del nen o nena a la primera línia i confirmar. Comproveu que us arriba el mail de confirmació de la cita.

L’aplicació és de google, així que us funcionarà millor des d’un correu gmail. Us recomanem utilitzar un ordinador, però també ho podeu fer des del mòbil.

En el cas de no poder accedir-hi, podeu demanar la cita a secretaria, presencialment o per telèfon durant tot el mes de desembre.