Premi escoles verdes

El passat dijous 10 de desembre es van celebrar els Premis Escoles Verdes 2020.
L’Institut Vinyes Velles i l’Escola Mogent de Montornès del Vallès vam ser els guanyadors en la categoria de treball en xarxa pel projecte “El tresor del camí fluvial”, premi compartit amb una altra escola de la Garrotxa.

Des de l’escola volen agrair a l’Escola de Natura del Corredor  i a l’Ajuntament de Montornès per confiar en nosaltres i presentar la nostra candidatura, i a tots els nens, nenes i famílies que van participar a l’activitat.

Si feu click a la imatge, podeu veure el vídeo de la jornada (a partir del minut 26).

També parla de la notícia la web de l’Ajuntament, Vallès Visió i el 9nou.