VISITEM EL MUSEU PALAU FERRÉ A LA VILA DE MONTBLANC

Els alumnes de cicle mitjà han estat els primers de l’escola en visitar el Museu d’art Palau Ferré que es troba situat a la vila de Montblanc. Han après moltes coses de l’obra, el pintor, els familiars i la vila. Gràcies Rosa de les Neus per les teves explicacions.

De mica en mica hi anirem tota l’escola.#AnyPalauFerré

Museu d’Art Palau Ferré

Casa familiar de l’artista Palau Ferré, convertida en un museu on es troba una selecció de la seva obra, amb pintura, ceràmica i escultura. La casa és un edifici construït durant l’edat mitjana que encara conserva els arcs i les parets de pedra a la planta baixa.

Casa-museu situat al mateix habitatge on va viure l’artista de Montblanc Maties Palau i Ferré, qui va ser deixeble de Picasso. S’hi pot veure una mostra de la seva obra, tant pictòrica com d’escultura i ceràmica, que ens permet apreciar els diferents estils i tècniques emprades al llarg de la seva vida artística. L’edifici, construït durant l’edat mitjana, tot i haver sofert diverses modificacions, encara conserva els arcs i parets de pedra a la planta baixa.

L’obra de Palau i Ferré és sobretot d’estil cubista sintètic i colorista, i es compon principalment d’olis i tintes xineses, encara que també va fer algunes ceràmiques i escultures.