GUANYEM ELS PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS DE L’AJUNTAMENT 2022

Avui la comunitat educativa ha sabut que la segona fase del projecte de renaturalització del pati de l’Escola Martí Poch comptarà amb els pressupostos participatius d’aquest 2022 per fer-se realitat.

El projecte de l’escola ja es va iniciar aquest any amb la plantació de més arbres al pati i la col·locació de tarimes de fusta, taules de treballs i jocs pels infants. Una primera part que ha comptat amb un pressupost de 15.000 euros que han estat cedits per l’AMPA i Ajuntament.

La segona part, la més elabora i que disposarà dels 26.000 euros dels pressupostos participatius, estarà formada per la construcció d’una plaça central amb un escenari per projectes grupals. Un projecte que s’iniciarà durant l’any vinent i que servirà per cloure la part més visible d’aquesta obra. Encara quedaria pendent, de cara a un futur, l’adaptació de l’entrada de l’edifici.

📌 Cliqueu sobre la imatge per conèixer la notícia sencera

Imatge extreta de l’EFMR.cat