Els alumnes de 6è plantem a l’hort del Martí Poch

Els alumnes de 6è ens hem reunits a classe per escollir què plantar al nostre palot de l’hort i finalment hem decidit dividir-lo en quatre parts: hortalisses, remeieres, flors i aromàtiques. Hem decidit que cada grup s’encarrega d’una part.

Així doncs, el passat dimarts 10 d’octubre els alumnes de 6è vam anar a comprar plantes a la floristeria, el grup de les flors va comprar pensaments i ciclamens; el grup de les aromàtiques va comprar farigola i orenga; el grup de les hortalisses van comprar llavors per sembrar pastanagues i també plantaran dos col i flors. El grup de les remeieres transplantaran atzavara i sajolida.

Un cop arribats a l’escola ens vam dirigir a l’hort i vam transplantar i sembrar el que havíem comprat. Esperem veureu créixer ben aviat !!!!