Aprenent dels companys i companyes, LA CHARLA

Aquest curs els alumnes de segon han continuat l´activitat de La Xerrada que van començar a primer però aquest curs la realitzen en castellà. Durant el primer trimestre han escoltat temes molt interessants.

El Ianis va parlar sobre la Salina Turda, una mina de sal reconvertida en parc d´atraccions subterrània prop de la localitat de Cluj (Romania) que va visitar aquest estiu.

El Dylan també va parlar del seu viatge d´estiu a Bèlgica on té part de la família. Els va explicar de Bruges i de Brusel·les, de l’Atonium i del Manneken Pis.

La Clàudia va explicar sobre el Ball de Bastons de l´Espluga de Francolí: l´origen, el vestuari, els principals balls… i la tradició familiar que la lliga a aquesta activitat.

La Ibet va parlar sobre la dansa contemporània: el vestuari, les músiques, els festivals. I els va encomanar les ganes de ballar!

I l´Aleix G va donar a conèixer amb tota mena de detalls i anècdotes, l´activitat de futbol que practica amb la Unió Esportiva Espluga.

Tots ells ho van fer amb molta il·lusió i amb l´ajut d´imatges, vídeos i objectes que van portar a classe per fer l´explicació més amena i entenedora.