APADRINEM EL NOSTRE PATRIMONI

Els alumnes de tercer han estat els que s’han encarregat d’apadrinar dues fonts de l’Espluga de Francolí, dins del projecte Apadrinem el nostre patrimoni.

Aquest curs els infants de l’escola Martí Poch des de P3 a 6è, han realitzat diferents recorreguts per conèixer les fonts de la població i han llegit diferents poemes relacionats amb l’aigua. Els alumnes s‘han distribuït en cicles i acompanyats pels docents han visitat la Font del Centenari, la Font Baixa, la Font Major, la Font del IXè Centenari, la Font del Castell, la Font de la Urbanització Carreras, el Riu Francolí, la zona zero de la Riuada, el Safareig del MVR, la Font de Sant Domènec o Tendera i la Font de Sant Isidre.

Els alumnes de tercer han aprofundit en el coneixement de dues d’aquestes fonts, de la ma de l’historiador Antoni Carreras. Les fonts triades ha estat: La Font Major i La font Baixa.

Tot el que hem après ho trobareu publicat en breu al Mobile History Map, dins del projecte Apadrinem el nostre patrimoni.

Moltes gràcies Antoni Carreras per les teves explicacions i compromís!