UN MUSEU A L’ESCOLA DEDICAT A MATIES PALAU FERRÉ

Acabem el curs 2020-2021 obrint les portes de l’escola, fora de l’horari lectiu, perquè famílies i amics puguin venir a visitar l’exposició que s’ha preparat entorn a la figura de PALAU FERRÉ.

Ens hem de felicitar per la quantitat de famílies que ens han visitat i per la quantitat d’alumnes que han fet de comissaris de l’exposició. Hem observat que l’alumnat ha après moltes coses de l’artista i de la seva obra.

Us deixem algunes mostres del que han opinat els membres de la comunitat que ens han visitat:

• Gràcies pels vostres grans esforços. Us desitgem un millor any i que feu coses millors. Us estimo. Merci professores. Mohamed i Oussama.
  • Ens ha agradat molt tota la gran feina que heu fet alumnes i mestres, treballant la biografia i obra de Palau Ferré. Genial!
  • Enhorabona per la feina i la gran dedicació! Carmen, Griselda i Montse
  • El passat dimecres vaig tenir el plaer de visitar l’exposició del Projecte de Comunicació Integrat Un Museu a l’Aula: Trajectòria artística i personal del pintor Palau Ferré i em va fascinar.  L’exposició reflecteix perfectament tot el treball integrat de les llengües que els i les docents de l’escola han estat programant cooperativament durant tot el curs i alhora traspua tota la tasca intensa que s’ha dut a terme a les aules en tots els àmbits, fent dels alumnes el centre dels aprenentatges tot estimulant-ne el seu compromís actiu. Enhorabona escola Martí Poch ! Carme Mariné de Clara, Assessora LIC.

• Enhorabona a nens, nenes i també mestres per aquesta exposició tan meravellosa. És un treball súper complet! Ara ja sou experts i expertes en Palau Ferré. Gràcies per convidar-nos a gaudir-ho! Roser, del Museu de la Vida Rural.

• Molt bona feina! Heu fet treballs molt interessants i bonics! Hem gaudit molt visitant i endinsant-nos en tots ells! Continueu igual. Família Farré Amigó.
  • Enhorabona per la gran feina de grup, d’investigació, d’art i de tantes matèries que heu treballat en aquest projecte tan interessant i bonic. Línia d’ESCOLA. Treball d’equip i ensenyar-lo ala comunitat. Gràcies per convidar-nos!!! Que quedi tot ben documentat!!! Filo Farré i Anguera.
  • Felicitats per la feina feta. És de valorar que treballeu i poseu en “valor” els artistes locals i del territori. Enhorabona i a seguir per molts anys, pel bé i futur dels nostres infants. Àngel.
  • Ens ha encantat! Felicitats per aquest projecte tan xulo! Família Miró Pasas.
  • Estem molt emocionats per tota la bona feina, projectes, idees i valors que l’escola Martí Poch ha anat duent a terme al llarg d’aquest curs, intens i trepidant, ple d’art, colors i somnis. Moltes gràcies per tota la dedicació entusiasta amb l’art i els valors de Maties Palau Ferré l’any del seu centenari. Ha estat fantàstic! Una abraçada. Francesc Marco-Palau.

Moltes gràcies a tothom per venir a visitar-nos i per aquests comentaris tan bonics!