CELEBREM DIJOUS GRAS AMB ELS COMPANYS I COMPANYES

Enguany els alumnes d’Educació Infantil hem celebrat un Dijous Gras una mica diferent.
El fred ens ha fet quedar dins de l’escola. Però ens ho hem passem molt bé!

Hem mirat dibuixos, hem cantat i ballat amb els companys de tot el cicle. I per acabar el dia hem fet un berenar com cal!

Els alumnes d’Educació Primària hem estat més valents i hem sortit pel poble de L’Espluga de Francolí.

Cicle inicial ha passat la tarda al Parc del Freginal i els nens i nenes de cicle mitjà i superior hem passejat pels voltants del riu Francolí, fins arribar al seu parc. Hem caminat, jugat, berenat i de fred no n’hem passat.