EDUCACIÓ INFANTIL FEM VOLAR LA IMAGINACIÓ AMB L’ARNAU COLOM

El dimarts 15 vam rebre la visita del mestre titellaire i gran contecontes, Arnau Colom. La editorial Santillana va poder complir enguany l’activitat d’animació a la lectura que havia quedat pendent del curs passat a causa de la Covid-19.

L’Arnau amb la seva expressivitat, els seus canvis de veu i l’argument de la història va convertir el pati de l’escola en un bosc on habitava un simpatic ós anomenat Òscar.

Les aventures d’aquests ós les vam poder visualitzat a través de la imaginació amb l’ajuda de les gesticulacions i les arts escèniques que dominava l’Arnau.

Tots vam estar atents. Vam poder participar. Fins i tot vam ajudar al protagonista i, els seus companys i companyes, en vàries ocasions.

Aquesta rondalla ens va transmetre un missatge ben bonic: De vegades compartir preocupacions o secrets amb amics ens allibera d’angoixes i a la vegada, pot ajudar als demés que es troben en la mateixa situació.

Les cançons, la dramatizació, el poder d’atreure l’atenció en va captivar i ens va deixar embadalits. Vam passar una estona ben entretinguda.

L’Arnau es va sentir molt còmode actuant i també ens va felicitar per haver escoltat tan atentament i haver estat tan respectuós en tot moment.

Fins un altra Arnau.