Després de tota una setmana ben moguda i divertida seguint les esbojarrades ordres del rei Carnestoltes, dijous 24 de febrer ha arribat el dia de la gran festa!
Acompanyats per les famílies s’ha gaudit d’una bonica desfilada de disfresses al pati de l’escola.

Els alumnes d’educació infantil van disfressats de l’artista japonesa Yayoi Kusama. La seva pintura es caracteritza per les creacions plenes de cercles de colors i les escultures de flors i plantes.

Després de la desfilada dels alumnes d’educació infantil, ens n’anem cap als alumnes de cicle inicial. Ells ens mostren la corona que han elaborat a partir del nom de les seves aules. Els alumnes de primer formen part d’un paisatge amb bromes, pluja i on no hi pot faltar el paraigües. Per altra part, els alumnes de segon desfilen amb una corona amb un paraigua, núvols, llamps i pluja; que fa referència al nom de la seva classe: Llamps i trons!!!

Arriba el moment de la desfilada dels alumnes de tercer que han anat a Mart i han portat a uns marcians que tot seguit veureu desfilar pel pati. Són uns extraterrestres molt divertits amb moltes ganes de gresca i xerinola.

Arriba el moment en que els alumnes de quart han d’ensenyar-nos les seves disfresses. Avui podem veure els nens i nenes disfressats de Frida Kahlo, ja que estan fent un projecte sobre ella i no els podia faltar el radi i el poloni a la corona, en honor a la científica que dona nom a la seva classe, la classe de la Marie Curie.

Els alumnes de cinquè s’han convertit en veritables científics. Els podeu veure desfilar amb tot d’objectes del món de la ciència. Respirem ciència és el nom del projecte d’escola que ells han volgut representar amb fulles, microscopis, provetes…
I finalment arriba el torn dels més grans de l’escola. Són la classe dels tornados i huracans. D’una revolada van desfilar entre nosaltres procurant no despentinar-nos.

Acabem la disbauxa amb la dansa Madre Tierra que tots els mestres i alumnes segur que ballen molt bé.


