XXXIII Mostra de teatre escolar de la Conca de Barberà a Solivella

Des del dilluns, 21 de maig  fins el dijous 24 de maig, tindrà lloc a Solivella, la XXXIII Mostra de teatre escolar de la Conca de Barberà.

Participaran moltes escoles i llars d’infants de la comarca, les quals estaran representades per alumnes d’aquestes.

Cada dia, d’aquesta quarta setmana de maig, participaran en la mostra de teatre, entre 2 i 4 escoles i llars, cadascuna de les quals representarà una obra teatral.

Les representacions estaran obertes al públic. Hi assistiran els alumnes dels diferents centres, els tutors o coordinadors, alguns familiars i gent del poble.

En acabar les representacions de les obres de teatre, els alumnes de l’escola de Solivella, organitzaran una visita guiada pel poble per als alumnes assistents a la mostra de teatre, amb activitats culturals, donant a conèixer aspectes de la vida i la indústria de la vila.

Al teatre, concretament, l’Escola Martí Poch de l’Espluga de Francolí, serà representat pel grup de 4t, amb l’obra de teatre “Una granota, granota”, que tracta sobre un conte del passat, amb prínceps, princeses, un castell, mosquits i granotes.

Respecte a la resta de participants, cal dir que el dia 21 de maig, re-presentaran la seva obra de teatre la Llar Els Merlets i el Col·legi Mare de Déu de la Se-rra de Montblanc, L’Escola Cor de Roure de Santa Coloma de Queralt i l’Escola Les Muralles de Montblanc.

El dia 22 de maig, actuaran l’escola Salvador Ninot de Sarral, l’escola de Blancafort, l’escola Mare de Déu dels Torrents, de Vimbodí i Poblet, i l’escola Martí Poch de l’Espluga de Francolí.

El dia 23 de maig, representaran la seva obra de teatre l’escola Vedruna Santa Coloma, de Santa Coloma de Queralt, el Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc i l’escola del Montgoi, de Vilaverd.

Per últim, el dia 24 de maig, actuaran l’escola Valldemur, de Barberà de la Conca i l’escola Sagrat Cor de Solivella, la qual tancarà el cicle de la mostra de teatre comarcal.

Us convidem a assistir-hi!

Alumnes de 4t