Rebem la visita del president i secretària de la Comissió d’Educació de la Federació Internacional d’Escacs

En Jerry Nash i Rita Atkins, són el president i secretària de la Comissió d’Educació de la Federació Internacional d’Escacs,respectivament.

El Jerry és d’Estats Units, i la Rita d’Hongria i són referents a nivell mundial en l’àmbit dels escacs educatius.

El mes de març ens van visitar a l’escola per veure de primera mà com duem a terme el “Projecte d’Escacs a l’Escola”. Recordem, el programa es realitza a tota l’educació primària, s’ofereix el joc durant les estones d’esbarjo i d’espai migdia i es convoca un torneig a la setmana.