TARDES MÀGIQUES D’EDUCACIÓ INFANTIL A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL.

Al llarg del primer trimestre els nens i nenes d’educació infantil vam anar a la Biblioteca Municipal de l’Espluga. Sabíem que la Nuri, reponsable de la biblioteca ens estava esperant amb molta emoció i il·lusió. Ens comentava que des del mes de març que no tenia visites d’escolars i que tenia moltes ganes d’explicar-nos les instal·lacions de l’Antic Hospital, l’Arxiu, la Sala de plens i el funcionament de la biblioteca!

Aquest trimestre hem tingut la sort de poder-hi tornar!  Els nens i nenes de P4 i P5 havien d’ajudar a la bibliotecària a descobrir els números d’un cadenat per alliberar a les dues nenes que havien quedat tancades al magatzem.

Els nens i nenes de P3 es van trobar la biblioteca potes enlaire… coixins pel terra, contes per terra, cadires cap per amunt… tot molt, molt desordenat. I a l’entrada una nota del RATOLÍ DE LES DENTS, el ratolí Pérez .

Després dels enigmes…. la Nuri, ens explica uns contes fantàstics que ens fan pensar, imaginar i riure!

De part de l’Escola Martí Poch, moltíssimes gràcies, Nuri!

Tornarem per escoltar més històries, més contes i resoldre més enigmes!

Per saber-ne més podeu clicar el logo de la biblioteca. Us enllaçarà als articles de les nostres visites!