FINALISTES DEL XVI CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

El Certamen de lectura en veu alta no és només una activitat escolar, una mostra de lectura i expressió oral, un concurs que té l’objectiu incentivar la lectura entre els nois i noies. També vol ser un espai de descoberta, un generador d’iniciatives i una iniciativa de creació de coneixement. Creiem que amb 1.072 centres educatius inscrits en aquesta setzena edició, ja podem dir que som referents en relació a la lectura en veu alta.

Els alumnes porten mesos treballant la lectura en veu alta. I des de fa vuit cursos realitzem una selecció entre els alumnes de quart i sisè que esdevindran els nostres representants en aquest certamen. Per fer la selecció hi participen alumnes, mestres i la Rosa Mateu (assessora del CRP Conca de Barberà). Aquest curs 2019-2020 hem de felicitar als nostres finalistes i suplents:

REPRESENTANTS DE CICLE MITJÀ

REPRESENTANTS DE CICLE SUPERIOR

Per motius del confinament aquest certamen de lectura en veu alta resta ajornat. Però us animem a continuar llegint perquè quan retornem a l’escola poguem participar-hi!