Dia Mundial de la Poesia. Regalem poemes a la població

El dia 22 de març és el Dia Mundial de la Poesia i ho hem celebrat fent un homenatge al cantautor espluguí Jordi Francolí. 🎵

Aquest curs estem treballant les cançons i poemes del Jordi Francolí, que estan recollits al “Cançoner”. Cada curs ha creat i decorat una guitarra de cartró que conté un codi QR amb un enllaç a una cançó. Aquestes guitarres les hem anat a regalar pels comerços de la població. Així doncs si passegeu pel poble, prepareu els mòbils perquè podreu escoltar diverses cançons com són “El Verderol”, “Fesomia del País”, “La Font”, “La meva plaça”, “Paisatge d’estiu”, “El meu paradís”, “Abans costava tenir ara costa escollir”, “La meva vila” i “Som com som”.

Aquestes guitarres les podreu trobar als establiments col·laboradors: Peixateria El Far, Pastisseria Farré Gamell, Supermercat Joan Poblet, Llibreria Papereria Índex, Floristeria Civiflor, Perruqueria Elena, Forn de pa Cal Tullet, Farmàcia Rovira, Biblioteca Mossen Ramon Muntanyola i Fruiteria i Alimentació La Plaça.

Al llarg de tota la setmana la banda sonora ha estat la cançó “El Verderol”. A les entrades i sortides de l’escola sonava aquesta preciosa cançó. A partir de les cançons del Jordi, potenciem l’expressió oral en llengua catalana, l’adquisició de nou vocabulari, la música, les tradicions i la cultura del poble.

🔗 Fem xarxa, fem poble! L’escola i la vida