COMISSIÓ DE SEGUIMENT D’ESCOLES VERDES A STA COLOMA DE QUERALT

La comissió de seguiment, dins del marc Escoles Verdes, ha tingut lloc avui a Santa Coloma de Queralt amb l’assistència de les escoles de la Conca que formen part d’aquest xarxa juntament amb representants del Consell comarcal i dels ajuntaments de St. Coloma, L’Espluga i Montblanc.
L’objectiu ha estat la posada en comú i l’intercanvi d’idees dels diferents projectes d’educació sostenible que s’estan duent a terme a les escoles de la Conca. D’altra banda consell i ajuntaments, també han compartit les seves propostes per aquesta legislatura tot esperant que les escoles col.laborin. Finalment s’ha entrat en el debat de com enfocar el projecte Rius ara que la riuada ha canviat el paisatge del riu Francolí. S’ha acordat fer una sèrie d’actuacions amb els alumnes el curs vinent.
Foto: Montse Jaime