COM ES FA UN CAPGRÒS? ENS HO EXPLIQUEN ELS NOIS I NOIES DE L’INSTITUT JOAN AMIGÓ I CALLAU DE L’ESPLUGA

Els nois i noies de 3r d’ESO de l’Institut Joan Amigó d’aquí l’Espluga han vingut fins a la biblioteca de l’escola per compartir amb els més petits de l’escola el seu treball. Ells havien elaborat contes relacionats amb capgrossos. Posteriorment i per grups els van confeccionar i avui acompanyats per la Virginia, la seva mestra, ens ho han vingut a explicar.

Molts nens i nenes s’han volgut posar els capgrossos dels nens de l’Institut!

Les mestres… també els han fet ballar a ritme de l’Amparito Roca! Mireu!

Finalment, els hi hem agraït la seva visita! Per les cares que feien, creiem que els hi ha agradat molt aprendre com fer un capgros!

GRÀCIES PER LA VOSTRA VISITA!

1. Virgínia

Quines fotos més maques, Montse! Moltes gràcies per haver-nos acollit tan bé a la vostra escola, els nois i noies de l’institut van gaudir molt de la visita i de poder-vos explicar el que estan fent!