ANALITZEM ELS RESULTATS DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE DE L’ESCOLA

L’escola Martí Poch continua immersa en projectar en els seus alumnes la sostenibilitat del món en que estem immersos.

Els alumnes de 6è van ser els encarregats d’explicar els resultats de l’estudi de mobilitat sostenible que es va fer a l’escola a finals de novembre.

Els més grans de l’escola van realitzar unes gràfiques i van analitzar les dades per representar les gràfiques dels resultats obtinguts. Els alumnes es van distribuir per cursos i aprofitant que feia un dia esplèndid, van explicar les conclusions a cada classe.

Aquí teniu algunes de les imatges en que els alumnes de 6è apareixen explicant els resultats i interpretant les dades obtingudes.