A L’ESCOLA MARTÍ POCH FEM HOQUEI PATINS

Per tercer curs consecutiu l’alumnat de cicle inicial participa en el projecte d’Introducció de l’hoquei patins a les escoles organitzat des de la Federació Catalana d’Hoquei Patins.

Durant tots els dimarts i dimecres del mes d’abril ens desplacem al pavelló del Casal, on ens espera un tècnic de la Federació i entrenadors del Club d’hoquei de l’Espluga de Francolí, per practicar aquest esport. El primer dia el Xavi, tècnic de la federació, ens va fer una xerrada introductòria de l’hoquei patins a la classe i posteriorment vam anar a practicar-lo al pavelló.

És una activitat que emmarquem dins de l’àrea d’Educació Física i és totalment gratuïta. L’alumnat que no disposa de patins des de la federació se’ls hi deixa perquè puguin fer l’activitat amb total normalitat amb la resta del grup.

Des d’aquí agraïm, tant a la Federació com al Club i l’Ajuntament del poble, per la cessió del material i les facilitats posades per tal de poder desenvolupar l’activitat i poder-nos divertir i aprendre  jugant a l’hoquei patins.