PROPOSTES D’ACTIVITATS SETMANA DEL 4 AL 10 DE MAIG 2n CI

1. L’UDI de LES BOTIGUES l’heu anat desenvolupant aquests dies de confinament. Cadascú de vosaltres ha fet el seu projecte de botiga i ha anat organitzant-se  per fer les propostes que cada setmana us hem plantejat.

Ara us passem el Pla de treball perquè marqueu el que heu anat fent aquests dies i poseu la data d’acabament. (Si no teniu impressora, copieu-ho en un full).

Les dues primeres coses que apareixen a la llista les vam fer a l’escola, però alguns de vosaltres no vàreu venir, per tant no les marqueu com a fetes.

També el full d’Autoavaluació final, perquè feu la valoració de tot el projecte.

* Ens haureu d’enviar una foto dels dos fulls junts, un al costat de l’altre.

2. Aquí teniu una petita història de la bbc kids per escoltar, veure i gaudir.

Activitats de la història:

3. El Pere us passa l’enllaç al vídeo de l’obra “La petita flauta màgica”, una adaptació de l’òpera “La flauta màgica” de Wolfgang Amadeus Mozart.

– La petita flauta màgica – https://www.youtube.com/watch?v=x-c0pcZ_39M

La podeu veure en família i comentar què us sembla la història, que no és fàcil d’entendre!!!

Què en penseu, de les veus?
Us agrada com canten?
Enteneu la lletra de les cançons?

Les noies que canten són “sopranos”, són les veus més agudes de l’òpera. En Papageno i el príncep Tamino són “tenors”, i el sacerdot Sarastro té la veu més greu de totes, la del “baix”.

4. Problema escrit.

Us deixem un problema escrit per a que el resoleu tal i com fèiem a classe. Recordeu que en l’apartat de la resolució del problema podeu fer un dibuix, una operació, un esquema…. el que us sigui més fàcil per expressar com resoleu el problema.

Tingueu present també, que no responem a la pregunta del problema amb un número i una paraula com fem amb els problemes del Quinzet; heu d’escriure la resposta amb una frase ben completa i estructurada (exemple:  De quin color són els teus pantalons nous? Els meus pantalons nous són de color …).

5. REPTE DE LA SETMANA

Aquesta setmana la Núria us proposa un repte d’Educació Física.

Hola esportista!
El repte consisteix en pensar, construir, fer i dibuixar un circuit d’obstacles a casa!  Pots fer servir el material que vulguis (cadires, coixins, taules, llit, roba, calçat, llibres…), qualsevol cosa et pot fer bon servei.

ABANS DE COMENÇAR PENSA EN

1. QUIN ESPAI VOLS FER SERVIR I LA LLARGADA QUE TINDRÀ EL CIRCUIT.
  2. QUINS MATERIALS FARÀS  SERVIR I COM EL VOLDRÀS COL·LOCAR.

DISTRIBUCIÓ DELS OBSTACLES

1. VES COL·LOCANT ELS OBSTACLES PER LES ZONES QUE VULGUIS DE CASA TEVA.
  2. POTS FER PROVES PER VEURE QUE EL QUE ESTÀS MUNTANT ÉS SEGUR I T’ANIRÀ BÉ DE FER.
  3. VIGILA QUE NO HI HAGI CAP ZONA PERILLOSA.

MOVIMENT

1. PASSA PEL TEU CIRCUIT INTENTANT ESQUIVAR CADA OBSTACLE DE LA MANERA QUE ET VAGI MILLOR.
  2. POTS FER-HO EN FAMÍLIA.

DIBUIX
ARA VE LA PART MÉS DIFÍCIL. AGAFA UN FULL I FES EL DIBUIX DEL TEU CIRCUIT ESCRIVINT AL COSTAT DE CADA  OBSTACLE O GRUP D’OBSTACLES QUINA HABILITAT HAS FET SERVIR PER SORTEJAR-LO (SI HAS SALTAT, SI T’HAS ARROSSEGAT, SI HAS FET ALGUN GIR, SI HAS CORREGUT, SI HAS ANAT DE QUATRE GRAPES… )

FOTOGRAFIA DEL DIBUIX

ENVIA EL DIBUIX AL CORREU DE LA TEVA TUTORA I ELLA ME’L FARÀ ARRIBAR A MI.

Et deixo  dos enllaços en els que veuràs  algunes idees de circuits, però recorda que el pots fer com tu vulguis!!