PROPOSTES D’ACTIVITATS SETMANA DEL 14 AL 19 DE JUNY

1. AUTOAVALUACIÓ

Ara que ja acabem l’ UDI de Platero y yo, arriba el moment de que facis l’autoavaluació. Per fer-ho, agafa el teu pla de treball i revisa’l.

Quan hagis fet l’autoavaluació, posa la data d’acabament en el full del pla de treball.

Llavors posa un full al costat de l’altre, fes una foto de tots dos i ens l’envies.

2. Record d’un dia a l’escola.

Pots fer un dibuix o explicar un moment viscut a l’escola aquest curs, abans del confinament. Ha de ser un moment especial, que en tinguis un bon record. Hi has de ser tu amb els teus amics o amigues.(Si fas un dibuix recorda escriure el nom de cadascú).

1. Gimcana: Ens movem

La Núria i l’Anna us proposen un últim repte d’Educació Física: una gimcana pel nostre poble: Esparreguera. Es tracta de realitzar el recorregut de la gimcana en el mínim temps possible. La podeu fer caminant, corrent, en patinet, en bici… com ho preferiu!

Es donaran per vàlides un mínim de 10 fites, però us animem a fer les 16!

Per fer la gimcana teniu un dorsal. El podeu numerar, decorar com vulgueu! Al vostre gust!

QUÈ NECESSITEU?

• Un cronòmetre.
  • Càmera de fotos.
  • Roba i calçat esportiu.
  • Aigua.
  • Graella de fites i el temps.

Inicieu el cronòmetre una vegada us hàgiu fet la foto de la fita número 1.

En arribar a cada fita anoteu el temps a la graella i feu-vos la foto del repte.

Si voleu podeu fer arribar la graella, juntament amb les fotos a:

nuriaartigas@escolalesroquesblaves.cat

Clicant a les imatges trobareu la graella amb les fites de la gimcana i el repte a fer a cada fita, així com el dorsal per decorar.

REPTE DE LA SETMANA

“QUATRE MANERES DE VEURE UN COTXE”

Mireu aquest noi com veu la casa segons on es col.loca:

Doncs vosaltres haureu de fer el mateix, però mirant un objecte  més petit, per exemple un cotxe.

Prepareu un full i hi feu 4 quadrats el més grans possibles (dos a dalt i dos més a sota). A cada quadrat hi escriviu una de les següents paraules: DAVANT, DARRERE, SOBRE I COSTAT.

Després agafeu un cotxe o alguna altra joguina i l’haureu de dibuixar 4 vegades, però a cada quadrat l’heu  de mirar des d’on us diu i dibuixar-la tal i com la veieu des d’aquesta posició.

A veure si sou capaços!